مسئول بسیج سازندگی سپاه استان قزوین:

خدمت به مردم، دغدغه سپاه پاسداران است

سرهنگ «حسینیانی» گفت: یکی از دغدغه‌ها و فعالیت‌های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیری از محرومان و خدمت به مردم است.
کد خبر: ۴۸۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶ - 06October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «امیرعلی حسینیانی» مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین صبح امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به ساخت دو واحد مسکن محروم در روستای سزنق دهستان «چوقور طارم سفلی» اظهار داشت: بنای اسکلت دو واحد مسکن محروم در روستای «سزنق» دهستان چوقور طارم سفلی توسط بنیاد مسکن ساخته و در همان حد باقی مانده بود.

وی گفت: با درخواست صاحبین این دو واحد مسکن، بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) وارد عمل شد و پس از دوسال که این دو پروژه نیمه کاره رها شده بود، از اواخر سال ۹۹ مسئولیت تکمیل این دو واحد مسکن به جهادگران بسیج سازندگی سپرده شد.

حسینیانی اظهار کرد: هر واحد ۸۵ متر با فضای کامل حیاط و عرصه می باشد و برای این دو واحد جمعا ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده که اعتبار ایجاد شده از سوی سپاه استان، اداره کل بهزیستی و بنیاد مسکن استان قزوین است.

این مسئول با اشاره به تجهیز این دو واحد به امکانات اولیه زندگی عنوان کرد: پس از ساخت این دو واحد مسکونی،‌ در روز افتتاح و تحویل این واحدها که با حضور سردار آنانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین انجام شد، فرزند یکی از خانواده ها از سردار آتانی خواست تا برای منزلشان فرش تهیه شود. بنا به درخواست این کودک و با توجه به دغدغه فرمانده سپاه استان در اجرای دقیق پروژه ها و خدمت صادقانه به مردم شریف، وعده صادقه سپاه استان اجرایی شد و این دو واحد مسکونی با کمک بسیج سازندگی سپاه استان، مجهز به امکانات اولیه زندگی شدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر‌نشان کرد: لذا پانزده روز پس از درخواست این کودک، ۱۰ تخته فرش ۱۲ متری، موکت، کابینت و دیگر امکانات لازمه برای این دو واحد مسکونی تهیه شد و به مالکین واحدها تحویل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار