دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین:

نبرد با صهیونیسم تا آزادی آخرین وجب از خاک فلسطین ادامه می‌یابد

زیاد النخاله در سی و چهارمین سالروز تأسیس جنبش «جهاد اسلامی» گفت: نبرد با دشمن صهیونیستی تا زمان آزادی آخرین وجب از خاک فلسطین متوقف نخواهد شد.
کد خبر: ۴۸۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ - 06October 2021

نبرد با صهیونیسم تا آزادی آخرین وجب از خاک فلسطین ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سی و چهارمین سالروز تأسیس این جنبش سخنرانی کرد و اظهار داشت: نبرد با دشمن صهیونیستی تا زمان آزادی آخرین وجب از خاک فلسطین متوقف نخواهد شد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: از دیدگاه ما گزینه «مقاومت» بهترین گزینه برای رویارویی با رژیم صهیونیستی است. ما گزینه‌ای جز نبرد و یا تسلیم در برابر صهیونیست‌ها نداریم. یا باید با آن‌ها بجنگیم و زندگی کریمانه‌ای داشته باشیم و یا باید به ذلت دائمی تَن دهیم.

وی در ادامه سخنان خود نیز افزود: ما امسال شاهد آن بودیم که صهیونیست‌ها تمام تلاش خود را برای کوچ دادن اجباری فلسطینیان از منطقه شیخ جراح در قدس اشغالی به کار بستند. با این حال، تمامی فلسطینیان در سراسر اراضی اشغالی به مخالفت با این اقدام ظالمانه پرداختند.

النخاله تأکید کرد: ما امروز نسبت به پروژه صهیونیستی هوشیارتر شده‌ایم؛ بنابراین همه ما در جهان اسلام باید در یک صف واحد با این پروژه مقابله کنیم. پیروزی از آنِ ماست و دشمن صهیونیستی محکوم به شکست و خروج کامل از فلسطین است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی یادآور شد: متأسفانه اخیراً شاهد آن بودیم که برخی کشور‌های عربی راه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته‌اند. این در حالی است که نبرد ما با رژیم صهیونیستی مربوط به دیروز و امروز نیست و ریشه در تاریخ دارد.

وی اظهار داشت: اگر با اشغالگران مبارزه نکنیم آن‌ها دامنه سیطره خود در منطقه را بسط خواهند داد. ما در مبارزه با رژیم صهیونیستی بر ملت و مقاومت خود تکیه می‌کنیم. گردهمایی‌های عادی‌سازی روابط، صلح دروغین با صهیونیست‌ها و افتتاح سفارت برای آن‌ها در کشور‌های عربی نمی‌تواند واقعیت را تغییر دهد.

النخاله اعلام کرد: نبرد شمشیر قدس ضربه سنگینی را به صهیونیست‌ها وارد کرد. آن‌ها هنوز از شوک آن نبرد خارج نشده بودند که عملیات تونل آزادی ثابت کرد که فلسطینیان دست از مبارزه نخواهند کشید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها