فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

برخورد مقتدرانه و همراه با عقلانیت پلیس با مخلان امنیت

سردار اشتری گفت: پلیس در مقابل کسانی که به حقوق مردم تجاوز کرده و امنیت جامعه را برهم می‌زنند با صلابت برخورد می‌کند.
کد خبر: ۴۸۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 06October 2021

برخورد مقتدرانه و همراه با عقلانیت پلیس با مخلان امنیتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا پیش از ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان نیروی انتظامی تربت حیدریه اظهار داشت: نیروی انتظامی باید در تمامی حوزه‌های مختلف اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی داشته باشد و بر اساس آن برنامه ریزی شود و ضمن پیشگیری با مجرمان مقتدرانه برخورد کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: پلیس در مقابل کسانی که به حقوق مردم تجاوز کرده و امنیت جامعه را برهم می‌زنند با صلابت برخورد می‌کند اما نحوه اعمال قانون باید با مهربانی و عقلانیت باشد.

وی ادامه داد: همه ما در قبال شهدا و خانواده‌های آنان وظیفه داریم و پلیس باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در درون جامعه کسانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند احساس ناامنی کنند و افراد ضعیف نیز پلیس را پناهگاه خود بدانند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید با کسانی که موجب ایجاد رعب و وحشت در جامعه می‌شوند و با تذکر از رفتار خود دست بر نمی‌دارند و بر رفتار ناهنجار خود اصرار می‌ورزند به شدت برخورد کرد، پلیس نمی‌تواند تحمل کند کسی در جامعه موجبات آزار و اذیت مردم را فراهم کند.

سردار اشتری از رونمایی سیستم جدید پلیس هوشمند در هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: این سیستم در هفته ناجا رونمایی خواهد شد تا شاهد یک حرکت بسیار خوب در اجرای مأموریت‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها