دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع):

نظام جمهوری اسلامی خواهان رساندن حقایق به گوش مردم است

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره خواهان رساندن حقایق به گوش مردم است، گفت: این مهم همان رسالت و هدف اصلی رسانه‌هاست که صاحبان قلم باید در این راستا به خوبی تلاش کنند.
کد خبر: ۴۸۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ - 06October 2021

صاحبان رسانه در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی عدالت محور عمل کنند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) امروز در دیدار با اعضای بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها در عرصه اطلاع رسانی، اظهار داشت: باتوجه به اینکه اصحاب رسانه  در متن جامعه هستند باید مشکلات مردم را به درستی به سمع و نظر مسئولان برسانند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) خدمت صادقانه به اسلام و مردم را نشانه مسلمانی دانست و افزود: رسانه‌ها برای رفع مشکلات مردم باید صادقانه ایفای نقش کنند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره خواهان رساندن حقایق به گوش مردم است، تصریح کرد: این مهم همان رسالت و هدف اصلی رسانه‌ها است که صاحبان قلم باید در این راستا به خوبی تلاش کنند.

آیت الله رمضانی با اشاره به نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص دوران کرونا و پس کرونا خاطرنشان کرد: اهداف راهبردی و کاربردی باید برمبنای عدالت رسانه‌ای اجرا شود.

وی با اشاره به تخصص و تعهد اصحاب رسانه تاکید کرد: صاحبان رسانه علاوه بر دانش باید از اخلاق رسانه‌ای برخوردار باشند و در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی عدالت محور عمل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سختی کار خبرنگاران متذکر شد: تلاش مجلس و دولت برای وضعیت اشتغال و بیمه خبرنگاران می‌تواند سبب انگیز و تلاش بیشتر این قشر در انجام وظیفه شان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها