فرمانده نیروی انتظامی:

جوانان مؤمن و انقلابی، ادامه دهنده نسل شهدای دفاع مقدس هستند

سردار «اشتری» گفت: اگرچه عرصه جنگ با دشمن از خاکریز به فضای مجازی تغییر پیدا کرده اما آن جوان مؤمن و انقلابی ما که مروج معارف اهل‌بیت (ع) در شبکه‌های اجتماعی است، از نسل همان شهدایی است که شب‌های عملیات به اهل‌بیت (ع) متوسل می‌شدند.
کد خبر: ۴۸۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹ - 06October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه سفر به استان خراسان رضوی و در دیدار با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان کاشمر اظهار داشت: پیشکسوتان دفاع مقدس در زمانه خود به امام خمینی (ره) که ولی‌فقیه دوران بود، لبیک گفتند و عازم میدان‌های جنگ و جهاد شدند و درنهایت هم از ماحصل همراه شدن لطف الهی با غیرت اعتقادی مردم و هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره) زمینه‌های پیروزی در دفاع مقدس فراهم شد. 

وی افزود: اگرچه مجاهدان نام‌آور بسیاری در تاریخ انقلاب اسلامی ظهور داشتند و یاد خود را در تاریخ معرفت جاودانه کردند اما یکی از شاخص‌ترین این مجاهدان، شهید سلیمانی بود که به خاطر توکل بر خدا و اخلاص در تمام طول عمر خود به جایگاهی رسید که برخلاف خواست امپراتوری رسانه‌ای معاند، نام نیکش تا اقصی نقاط عالم راه پیدا کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از یادگاران دفاع مقدس در زمانه ما بود، خاطرنشان کرد: این فرمانده شجاع و سرباز مخلص ولایت یادگار دوران دفاع مقدس در دوران ما بود که باقی ماندن او مایه هدایت بسیاری از مردم شد و در نهایت حتی با شهادتش هم معیاری برای تشخیص حق و باطل شد.

جوانان مؤمن و انقلابی، امتداددهنده نسل شهدای دفاع مقدس هستند

وی ادامه داد: مردم ما دلداده فرهنگ ایثار و شهادت هستند و همچون محبوبیت فراگیر شهید سلیمانی، آحاد جامعه پیشکسوتان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا نیز در قلب مردم محبوب هستند.

اشتری ضمن تأکید بر ضرورت استمرار فرهنگ مقاومت در شرایط فعلی تصریح کرد: در این زمان، سختی و شرایط مبارزه  از  دوران دفاع مقدس پیچیده‌تر شده و برای دستیابی به فتح و نصر در برابر دشمنان، وصایای شهدا را نصب‎العین قرار دهیم و ولایتمداری را که توصیه مشترک همه شهدا بوده است، سرلوحه خود قرار دهیم.

وی تأکید کرد: اگرچه عرصه جنگ با دشمن از خاکریز به فضای مجازی تغییر پیدا کرده اما آن جوان مؤمن انقلابی ما که عزای اهل‌بیت (ع) را در فعالیت‌های مجازی خود در نظر می‌گیرد، از نسل همان شهدایی است که شب‌های عملیات به اهل‌بیت (ع) متوسل می‌شدند.

فرمانده نیروی انتظامی در انتهای سخنان خود ابراز امیدواری کرد: عنایات خاص امام هشتم که بدون شک مهم‌ترین عامل فتوحات رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس بود، تا همیشه بر سر این ملت شهیدپرور مستدام است و ما نیز در سایه همین توسل‌ها و عنایت‌ها، مادامی که رهرو طریقت ولایت باشیم، رضایت شهدا را نیز کسب کرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار