نماینده ولی فقیه در مازندران:

ذکر کلمه «لا اله الا الله» سنگرهای کلیدی دنیا را فتح می‌کند

«محمدی لائینی» گفت: شهید سلیمانی‌ها با گفتن ذکر کلمه «لا اله الا الله» در جبهه‌ها حضور یافت و امنیت کشور را تأمین کرد و این کلمه سنگر‌های کلیدی دنیا را فتح می‌کند.
کد خبر: ۴۸۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ - 07October 2021

ذکر کلمه «لا اله الا الله» سنگرهای کلیدی دنیا را فتح می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده‌ ولی فقیه در مازندران ‌در مراسم بیست‌ودومین یادواره ۲۸ شهید روستای کوهستان با تسلیت ایام آخر صفر اظهار داشت: علامه حسن‌زاده آملی یکی از بزرگترین شخصیت‌های علمی، معنوی و عرفانی تاریخ است.

وی با بیان اینکه شهدا دانش آموخته دفاع مقدس هستند، افزود: روستای کوهستان سرشار از نور و معنویت و عرفان و علم و دانش است و در دنیا به نام حضرت آیت‌الله کوهستانی شناخته شده و معنویت مکان و زمان و سوژه‌های جلسه بسیار بالا و قابل توجه است.

محمدی لائینی با بیان اینکه حدیث سلسله الذهب حدیث طلایی و سند طلایی در رابطه با لا اله الا الله است، گفت: این بزرگترین یادگار امام هشتم است که در سفر به طوس در سرزمین ما بر جای گذاشتند و آیت الله کوهستانی روی لا اله الا الله تأکید ویژه‌ای داشتند و مردم باید قدر کلمه را بدانند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: شهیدان شهید لا اله الا الله هستند و این کلمه انسان را به بهشت می‌برد و نتیجه‌اش بهشت و رهایی از آتش است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با رمز لا اله الا الله به پیروزی رسید، گفت: امام با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی از شرق و غرب قطع امید کرد و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم در گرو گفتن لا اله الا الله است.

امام جمعه ساری ادامه داد: هر جا طبق توصیه امام حرکت کردیم و به ملت اعتماد کردیم و در اقتصاد مقاومتی، نیرو‌های جوان پیشرفت کردند و دشمن را به عجر درآوردیم و امروز دشمن از ما هراس دارد.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی کشتی‌های نفت را به ونزوئلا فرستاد و دشمن جرات نکرد عکس العملی نشان دهد. ناوشکن‌های توانمند ساخت داخل «جماران» با پیمودن اقیانوس‌ها و عبور از بنادر مختلف برای اولین بار نیروی دریایی جمهوری اسلامی اقیانوس پیمایی کرده‌اند و این نتیجه خدا محوری جمهوری اسلامی است.

محمدی لائینی اضافه کرد: تفکری که ما را به غرب و شرق پیوند بزند ضد لا اله الا الله است و لا اله الا الله دنیا و آخرت ما را آباد می‌کند و شهید سلیمانی‌ها با گفتن این کلمه در جبهه‌ها حضور یافتند و امنیت کشور را تأمین کردند و این کلمه سنگر‌های کلیدی دنیا را فتح می‌کند.

امام جمعه ساری به نقش لا اله الا الله در زندگی فردی، جمعی و دنیوی و اخروی اشاره کرد و بیان داشت: زندگی لا اله الا اللهی باعث رشد انسان می‌شود و اگر با دنیاپرستی بیامیزد خاصیتش از بین می‌رود و مردم باید دغدغه دین را داشته باشند.

محمدی لائینی با بیان اینکه لا اله الا الله انسان را از حرام و دروغ و دزدی و گناه باز می‌دارد، بیان کرد: اعتقاد به امامت و ولایت اهل بیت (ع) نتیجه همراه شدن با این کلمه است.

امام جمعه ساری گفت: این روستا باید مظهر لا اله الا الله باشد و نور این کلمه باید اینجا بیشتر باشد و جوانان و زنان در عفاف و حجاب و مردم در کسب و کاسبی و خدا دوستی و حوزه داری و شهیدپروری و تبعیت از ولایت و حفظ انقلاب و نظام باید بیشتر توجه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار