افتخار میزبانی مردم اهواز از شهدای تازه تفحص شده در حسینیه ثارالله

مردم قدرشناس اهواز پیکر شهدای والامقام را در حسینیه عاشقان ثارالله، همچون نگینی در برگرفته بودند و با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید بیعت و وداع کردند.
کد خبر: ۴۸۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 07October 2021

مردم اهواز میزبان شهدای تازه تفحص شده در حسینیه ثارالله شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، شهرستان اهواز میزبان پیکر مطهر ۲۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس بود که با حضورشان، فضای معنوی این شهر شهیدپرور را دوچندان کردند.

مردم قدرشناس اهواز پیکر این شهدای والامقام را در حسینیه عاشقان ثارالله، همچون نگینی در برگرفته بودند و به مناسبت سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، ضمن عزاداری و مرثیه سرایی در رثای آن امام همام، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید بیعت و وداع کردند.

پیکرهای مطهر ۲۰ شهید دوران دفاع مقدس که برخی از آنها شناسایی شده و برخی نیز گمنام هستند روز چهارشنبه از مرز بین‌المللی شلمچه به میهن بازگشتند.

همچنین همزمان با سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع) امام هشتم شیعیان، آیین‌های سنتی عزاداری در فضای باز در برخی مساجد و هیات‌های مذهبی استان به صورت محدود و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد و عاشقان اهل بیت (ع) در فراق آن امام همام به سوگ نشستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار