وداع با پیکر جانباز دفاع مقدس «احمد طهماسبی» در قم+ تصاویر

پیکر زنده یاد «احمد طهماسبی» جانباز سرافراز دفاع مقدس امروز همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در آستان امامزاده جمال (ع) قم به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۸۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸ - 07October 2021
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پیکر زنده یاد «احمد طهماسبی» جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس امروز با حضور جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه و فرماندهان و نیرو‌های مسلح استان قم و عقیدتی سیاسی ناجا در آستان امامزاده جمال (ع) به خاک سپرده شد.

مرحوم «طهماسبی» متولد گرگان و از هادیان سیاسی کشوری بود و در زمینه روشنگری، از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، در قالب سخنرانی، نشست سیاسی و تالیف کتاب و برگزاری کلاس‌های عقیدتی سیاسی، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

عمده فعالیت وی پس از بازنشستگی از سپاه، تالیف حداقل ۹ عنوان کتاب در زمینه‌های تربیتی، حجاب، کودک و نوجوان، جنگ نرم و نیز ارائه مشاوره‌های مربوط به ازدواج و خانواده در قالب تولید نرم افزار و کتاب و جلسات مشاوره بود.

مرحوم طهماسبی حدود ۳۰ سال در قم سکونت داشت، اما تابستان‌ها برای تحقیقات علمی و تالیف کتاب روستا‌های گرگان به سر می‌برد؛ سرانجام این مرد خستگی ناپذیر، از ۲۷ شهریور سال جاری درگیر ویروس کرونا شد و پس از چندین روز بستری در بیمارستان، دارفانی را وداع کرد.

وداع با پیکر جانباز دفاع مقدس «احمد طهماسبی» در قم+تصاویر
 
وداع با پیکر جانباز دفاع مقدس «احمد طهماسبی» در قم+تصاویر
 
وداع با پیکر جانباز دفاع مقدس «احمد طهماسبی» در قم+تصاویر
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار