امروز پنجشنبه؛

دبیرکل اتحادیه عرب حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کرد

ابوالغیط حکم اخیر دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر مجاز بودن برگزاری مراسم ویژه شهرک‌نشینان صهیونیست در «مسجدالاقصی» را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۸۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ - 07October 2021

دبیرکل اتحادیه عرب حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب امروز پنجشنبه به حکم اخیر دادگاه رژیم صهیونیستی در خصوص مجاز دانستن برگزاری مراسم ویژه شهرک‌نشینان صهیونیست در مسجدالاقصی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، دبیرکل اتحادیه عرب در این خصوص گفت: این اقدام رژیم صهیونیستی به مثابه تقسیم مکانی مسجدالاقصی و یهودی سازی آن است. این اقدام از دیدگاه اتحادیه عرب محکوم است.

دبیرکل اتحادیه عرب ورود شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی را عامل وخامت بیشتر اوضاع دانست. وی تاکید کرد ادای مراسم ویژه صهیونیست‌های شهرک نشین در مسجدالاقصی نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

پیش از این هم جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای مجاز دانستن حضور شهرک‌نشینان در مسجدالاقصی برای برپایی آداب و رسوم خود هشدار داد. در این بیانیه آمده است: تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی باطل است و ملت فلسطین با تمام توان با هرگونه تلاش برای هتک حرمت به مسجدالاقصی مقابله خواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این تصمیم رژیم صهیونیستی، زمینه را برای تجاوزهای پی در پی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی فراهم می‌کند. گفتنی است، اخیراً دادگاه رژیم صهیونیستی در حکمی حق برپایی آداب و رسوم شهرک‌نشینان در مسجد الاقصی را به رسمیت شناخته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار