معاون وزارت دفاع:

کادر اولیه سپاه همدان با محوریت سردار همدانی شکل گرفت

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: کادر اولیه سپاه با محوریت سردار همدانی شکل گرفت و پس از آن هم تیپ انصارالحسین (ع) با محوریت این شهید ایجاد شد.
کد خبر: ۴۸۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ - 07October 2021

کادر اولیه سپاه همدان با محوریت سردار همدانی شکل گرفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار رضا طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع بعدازظهر پنجشنبه در ششمین سالگرد شهید همدانی اظهار داشت: سردار همدانی هسته اصلی مبارزات در زمان انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه سردار همدانی می‌تواند الگوی امروز و آینده نسل جوانان باشد افزود: سردار قبل از پیروزی انقلاب خود را به عنوان یک مبارز وقف کرد و پس از انقلاب نیز از بنیانگذاران سپاه همدان بود، زمانی که سپاه تشکیل شد سردار همدانی با منش جهادی باعث جذب جوانان به این مجموعه مقدس شده بود.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع افزود: کادر اولیه سپاه با محوریت سردار همدانی شکل گرفت و پس از آن هم تیپ انصارالحسین (ع) با محوریت این شهید ایجاد شد.

وی افزود: سردار همدانی به مستندسازی دفاع مقدس، اهتمام ویژه‌ای داشت و سنگر بعدی سردار پس از دفاع مقدس سنگر بسیج بود چرا که تثبیت انقلاب و ارزش‌های آن در گرو ایجاد ارتش ۲۰ میلیونی بود.

طلایی نیک در ادامه بابیان اینکه اولین کانون بسیج جوانان در کشور در همدان توسط سردار همدانی تشکیل شد تصریح کرد: ایشان در عرصه‌های فرهنگی بسیج را به لحاظ توسعه کمی و کیفی تشکیل داد و از همرزمانش غافل نبود و هیأت انصارالحسین (ع) را در تهران شکل داد.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع در ادامه با اشاره به اینکه سردار همدانی در فتنه ۸۸ حاضر شد سنگ بخورد اما فریب‌خوردگان هدایت شوند و این سبک حاج حسین و نیروهای انقلابی است تاکید کرد: سرمایه شهید همدانی، ایمان، معنویت، اخلاق، ولایتمداری، تقوا و ساده‌زیستی بود و امنیت امروز را مدیون سردار همدانی‌ها هستیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار