نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

تحرکات نوار مرزی در شمال کشور نشان از توطئه اسرائیلی‌هاست

آیت‌الله معلمی گفت: تحرکات نوار مرزی در شمال کشور از سوی بعضی همسایگان نشان از توطئه اسرائیلی‎هاست.
کد خبر: ۴۸۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴ - 07October 2021

تحرکات نوار مرزی در شمال کشور نشان از توطئه‌های اسرائیلی هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امشب در یادواره 28 شهید روستاهای میانگله و چناربن نکا اظهار داشت: هرجا محفل شهدا برپاست نشان از روحیه درست انقلابی مردم و بیداری و هوشیاری آنهاست که راه را گم نکرده‌ایم و در طریق شهدا حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تحرکات نوار مرزی در شمال کشور از سوی بعضی همسایگان نشان از توطئه‌های اسرائیلی هاست، افزود: آنها با نا امن کردن نوار مرزی بدنبال ضربه زدن کشور و انقلاب ما هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود توطئه آنان را نقش برآب کرد.

آیت الله معلمی بیان داشت: شهدا به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای دفاع از حرم اهل بیت در سوریه حضور یافتند و اجازه ندادند به حرم جسارت شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یادواره شهدا جلسه بصیرت افزایی است که جامعه بیدار باشد، با بصیرت باشد و در خط ولایت باشد و آرمانهای انقلاب و امام و اسلام ناب خدشه وارد نشود.

آبت الله معلمی با بیان اینکه دولت قبل نتوانست قیمت‌ها را کنترل کند و بودجه بسته شده خیالی بود، ادامه داد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت جدید قیمت‌ها اندکی پایین آمد و باید مراقب باشیم، «و اعتصموا بحبل الله» داشته باشیم تا با حمایت از او مشکلات هموار شود.

وی ادامه راه شهدا را تکلیف دانست و گفت: آنان کارشان را کردند و رفتند؛ تکلیف ما حفظ ارزشهاست، شهدا برای اینکه جامعه اطاعت از ولی امر داشته باشند، جان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار