امام جمعه چگنی:

مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام حافظی گفت: دستاورد انقلاب فقط صنایع دفاعی و موشکی نیست، پیشرفت علمی و عمرانی نیست، دستاورد انقلاب اسلامی تربیت شهید حاج قاسم سلیمانی است، شهید همتی و باکری است.
کد خبر: ۴۸۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ - 08October 2021

شهید حاج قاسم سلیمانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

 به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «صمد حافظی» امام جمعه چگنی اظهار داشت: مفهومی کردن مسائل دینی از مهم ترین ضروریات دین اسلام است، بر اساس روایات اهل بیت علیه السلام وقتی انسان خوشحال است و یا ناراحت به قبرستان برود و سعی کند به خودش بیشتر برسد.

وی با اشاره به معرفی استاندار جدید افزود: از ریاست محترم جمهور به خاطر حسن اعتمادی که به فرزندان لرستان دارد تقدیر و تشکر می کنیم.

امام جمعه چگنی با توجه به روز جهانی کودک گفت: نظریه پردازان منحوسی مثل  هانکینتون که نظریه پردازان رژیم مستکبر آمریکا هستند، اینها نسخه ای برای دولت مستکبر می پیچند، آنها عنوان می کنند که نیازی نیست بر سر برخی از کشورها موشک فرستاده شود بلکه از برنامه های ضد فرهنگی و دینی استفاده شود.

حجت الاسلام حافظی عنوان کرد: زمانی که افغانستان با کمتر از هزار نفر نیروی طالب دولتش سقوط می کند، اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان آمد این است که نسل سوم ما توان نورانی امام امت است که مقام معظم رهبری فرمودند: نسل سوم و چهارم انقلاب از بعضی از نسل اول انقلاب با بصیرت ترند چون کسانی بودن زمانی که لانه جاسوسی مستکبرین را بر هم زدند اعلام ندامت و پشیمانی کردند اما نسل سوم انقلاب شد مانند شهید حججی تا گردنش زده شود تا گردن کشان مستکبر دنیا برای ضعفا گردن سرافرازی نکنند و این دستاورد انقلاب است.

وی بیان کرد: دستاورد انقلاب فقط صنایع دفاعی و موشکی نیست، پیشرفت علمی و عمرانی نیست، دستاورد انقلاب اسلامی تربیت شهید حاج قاسم سلیمانی است، شهید همتی و باکری است، هشت ارتش در انقلاب در نقطه به نقطه دنیا، دستاورد شهید حاج قاسم سلیمانی است مثل حشدالشعبی عراق ، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حزب الله لبنان ،انصارالله یمن اینها همه دستاورد انقلاب هستند و می بینیم با کوچکترین خطری مواجهه نمی شود ایران اسلامی ما به واسطه همین دستاوردهایی است که در اقتدار قرار دارد.

امام جمعه چگنی خاطرنشان کرد: ما مالک اشترها در ایران کم نداریم، همین مدافعان شهدای حرم کسانی بودند که درهمین شهرستان چه طور داوطلب می شدند، اینها همان نسل های کربلای ۴ و ۵ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار