شهید قربانعلی معصومی: در راه خدمت به اسلام و ایران به جبهه رفتم

شهید قربانعلی معصومی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: من آگاهانه در راه خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی ایران و ناموس و میهن عزیز به جبهه رفتم.
کد خبر: ۴۸۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱ - 09October 2021

شهید قربانعلی معصومی: در راه خدمت به اسلام و ایران به جبهه رفتم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید قربانعلی معصومی

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام به مهدی موعود و نایب بر حقش بت‌شکن زمان و بنیانگذار نهضت جمهوری اسلامی ایران و در هم کوبنده رژیم شاهنشاهی، روح‌الله موسوی خمینی و با درود بی‌پایان به شهدای صدر اسلام از کربلای سالار شهیدان حسین بن علی تا کربلا‌های ایران؛ و سلام به پدر و مادر عزیزم در این لحظات حساس زندگی خویش که احساساتی در روحیه خود حس کرده و آگاهانه در راه خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی ایران و ناموس و میهن عزیز قدم برداشته‌ام. وقتی شهید شدم برای من گریه و زاری نکنید و به شهادت من افتخار کنید. در شهادت من زیاد بی‌تابی و ناراحتی نکنید تا دشمن خوشحال شود.

اگرچه ما موفق به زیارت حرم مطهر سالار شهیدان حسین بن علی (ع) نشدیم، اما با نثار خون خود راه را برای شما باز خواهیم کرد و اگر مشرف شدید رزمندگان اسلام را هم یادی کنید.

دعا برای امام فراموش نشود و من را حلال کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها