رئیس پلیس آگاهی پایتخت:

۹۰ درصد ماموریت‌های پلیس آگاهی برخورد با سارقان است

سردار لطفی گفت: پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری سرآمد است و تا امروز رضایت مردمی از عملکرد پلیس آگاهی افزایش داشته است.
کد خبر: ۴۸۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ - 09October 2021

۹۰ درصد ماموریت‌های پلیس آگاهی برخورد با سارقان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز شنبه (۱۷ مهر) در برنامه «شهر امن» شبکه پنج سیما، اظهار داشت: پلیس آگاهی تهران از عملیاتی‌ترین و مقتدرترین پلیس است که از علمی‌ترین امکانات روز و بهترین کاراگاهان برخوردار است.

وی افزود: وظیفه ما کشف جرم و برخورد با متخلفان است که متأسفانه ۹۰ درصد مواجهه ما برخورد با سارقان است.

سردار لطفی اظهار کرد: پلیس آگاهی در دو معاونت و بخش مجزا که تحت عنوان مقابله با سرقت‌های خاص و سرقت خودرو است با این قبیل جرایم مبارزه می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: وظیفه اصلی ما مقابله با سرقت مسلحانه، قتل، جنایت، تجاوز، جعل و کلاهبرداری و از این قبیل جرایم است.

سردار لطفی ادامه داد: در پلیس آگاهی واحد گشت بسیار مقتدری را داریم که در جهت دستگیری زنده مجرمان فعالیت می‌کند همچنین بخشی به نام تشخیص هویت داریم که به همه قسمت‌ها سرویس علمی کشف جرم را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش بسیار زیادی از نیرو‌های این بخش را بانوان تشکیل می‌دهند بیان کرد: بانوان حضور بسیار پررنگی در قسمت تشخیص هویت و ارائه سرویس‌های علمی به سایر بخش‌ها دارند همچنین حضور پر رنگی هم در صحنه عملیات دارند.

سردار لطفی گفت: یکی از مشکلاتی که مردم تا سال‌های گذشته با آن مواجهه بودند بحث فقدان بود که خوشبختانه امسال این قبیل مسائل را در پلیس آگاهی تحت پوشش قرار دادیم و حدود ۶ هزار و ۵۷۶ مورد مردم در این خصوص به پلیس آگاهی مراجعه داشته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تاکید کرد: با اطمینان می‌توان گفت پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری سرآمد است.

وی تصریح کرد: به نظر من تنها دستگاهی که با سامانه ۱۹۷ نظرات مردم را پس از دریافت به صورت دقیق بررسی و آنالیز می‌کند پلیس است و خوشبختانه تا امروز ۲۰ درصد رضایت مردم از پلیس آگاهی افزایش یافته است.

سردار لطفی تاکید کرد: نکته قابل توجه این است که بخشی از پیشگیری از جرایم توسط آگاهی مردم اتفاق می‌افتد و ما در این خصوص به همیاری مردم نیازمندیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها