رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

بخش مهمی از تاریخ افتخارآفرین ایران اسلامی مرهون حماسه‌آفرینی نیروی انتظامی است

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پیامی به مناسبت هفته ناجا تأکید کرد: بخش مهمی از تاریخ افتخارآفرین ایران اسلامی مرهون حماسه‌آفرینی مردان مخلص و سبزپوش نیروی انتظامی است.
کد خبر: ۴۸۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ - 09October 2021

حجت‌الاسلام محمدحسنی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را به حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا  تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی
ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

بخش مهمی از حافظه تاریخی و تاریخ افتخارآفرین ایران اسلامی مرهون حماسه‌آفرینی مردان مخلص و سبزپوش نیروی انتظامی است که با همت و تلاش شبانه‌روزی خود در تامین امنیت کشور عزیزمان همواره نقش اساسی داشته‌اند.

بدون شک اثرات ماندگار نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و اعتلای این نیروی مقتدر در تراز انقلاب اسلامی با خون مطهر شهدای گرانقدر، تلاش آحاد رزمندگان پرتلاش نیروی انتظامی، فرماندهی ولایی و مردمی و در سایه تعالی معنوی و بصیرتی آن نیروی محبوب و برنامه‌ریزی و تلاش حضرتعالی و سازمان مقدس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی حاصل شده است.

از سوی آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک ایام بزرگداشت خدمات نیروی انتظامی، از خدای متعال توفیقات روزافزون جنابعالی، کارکنان شریف عقیدتی سیاسی و دلاورمردان آن نیروی مؤمن و مردمی را در سایه رهنمودهای ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا (دامت برکاته) خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمد حسنی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار