دریادار سیاری:

نیروی انتظامی عالی‌ترین تجلی‌گاه نظم، امنیت و اقتدار است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پیامی با تبریک هفته نیروی انتظامی، این نیرو را قوام‌بخش جامعه و عالی‌ترین تجلی‌گاه نظم، انضباط، امنیت و اقتدار دانست.
کد خبر: ۴۸۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲ - 09October 2021

پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش به مناسبت هفته نیروی انتظامی خطاب به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

همرزم ارجمند

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

نیروی انتظامی قوام‌بخش جامعه و عالی‌ترین تجلی‌گاه نظم، انضباط، امنیت و اقتدار و آوردگاه رادمردان و جان‌برکفانی است که حدیث صلابت، غیرت و همبستگی‌شان مایه عزت و افتخار و نویدبخش آرامش است و شعاع انوار اقتدارشان چشمان بدخواهان، بدطینتان و اخلالگران نظم و قانون را بی فروغ ساخته است.

ضمن بزرگداشت مقام شامخ همه شهدا به‌ویژه شهیدان سرافراز عرصه نظم و امنیت، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی و آحاد کارکنان جان‌برکف و ولایتمدار و ثابت قدم آن نیروی سلحشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها