استاندار خراسان رضوی:

امنیت «مطلق» و «پایدار» در مرزهای شرقی برقرار است

«معتمدیان» با حضور گلزار شهدای گمنام شهرستان سبزوار و ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت کامل و پایدار مرزهای شرقی حاصل ایثار، از خودگذشتگی، رشادت و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی است.
کد خبر: ۴۸۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ - 09October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان رضوی در ابتدای سفر به شهرستان سبزوار و با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت کامل و پایدار مرزهای خراسان رضوی حاصل ایثار، از خودگذشتگی، رشادت و تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: تأمین امنیت عمومی کشور و حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مرهون این مجاهدت‌هاست همچنین توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور نیز در ابعاد مختلف آن به خاطر امنیت بی بدیلی است که به وسیله ارکان امنیتی و نظامی ایجاد شده است.

معتمدیان افزود: نیروهای نظامی و انتظامی در بحران کرونا نیز از روزهای نخست هم دوش کادر درمان و بهداشت، تلاشی شبانه‌روزی را در خدمات‌رسانی به مردم انجام داده‌اند وز رضایتمندی عمومی مردم از مقوله امنیت بیانگر زحمات، تلاش و ایثارگری سربازان عرصه امنیت است.

پیگیری مصوبات سفرهای قبلی در حوزه رفع موانع تولید، ملاقات‌های مردمی و دیدار با خانواده معظم شهدای شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی به سبزوار است.

امنیت «مطلق» و «پایدار» در مرزهای شرقی برقرار است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار