برگزاری اولین رویداد هنری رسانه‌ای فانوس در سیستان و بلوچستان

سازمان فضای مجازی سراج اولین رویداد هنری و رسانه‌ای فانوس در استان سیستان و بلوچستان را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۸۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 09October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سازمان فضای مجازی سراج اولین رویداد هنری و رسانه‌ای فانوس در استان سیستان و بلوچستان را برگزار می‌کند. افراد شرکت کننده می‌توانند ضمن شرکت در بخش مسابقه‌ای این رویداد و تولید اثر از  آموزش‌های تخصصی نیز بهرمند شده و جایزه نقدی میلیون تومانی دریافت کنند.

قالب‌های تولید اثر این رویداد در بخش‌های اپلیکیشن، بازی موبایلی، فیلم کوتاه و نماهنگ، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، پادکست و محصولات صوتی و  کپشن و توییت است.

شرکت کنندگان در این رویداد باید قالب های تولیدی خود را در یکی از موضوعات کرونا با محوریت سبک زندگی کرونایی و مراقبت های بهداشتی در زمینه کرونا، موضوع فرهنگی شامل ازدواج، ارتباطات دختر و پسر و سبک زندگی ایرانی اسلامی و  در بخش اجتماعی نیز با اولویت بیکاری، سوء مدیریت، اعتیاد و امنیت و در بخش اقتصادی با محوریت تنگناهای معیشتی، فقر، قاچاق و خشکسالی و در موضوع فضای مجازی با اولویت سواد فضای مجازی و رسانه، جنگ نرم و فضای مجازی تولید کرده و به دبیرخانه این رویداد تحویل دهند.

 مهلت ثبت نام تا ۳۰ مهر ماه و حداکثر مهلت ارسال آثار 10 آذرماه و جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت مراجعه seraj.ir/sb یا عدد ۱ را به سامانه 50004000144964 پیامک نمایید.

اولین رویداد هنری رسانه ای فانوس در استان سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها