استاندار خراسان شمالی:

نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها حضور دارد

«شجاعی» گفت‌: نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها حضور دارد و ماموریت‌های متنوع و کارکردهای مختلف که بر دوش پلس است سبب شده تا در هر موضوعی در کنار مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۴۸۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ - 09October 2021

نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها حضور داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد اظهار داشت: نقش و وظیفه بسیار خطیر پلیس در ایجاد نظم و امنیت فردی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، امروز افتخار و سربلندی نظام اسلامی ایران به پایمردی و دلاورمردی نیروی انتظامی است. 

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها حضور دارد و ماموریت های متنوع و کارکردهای مختلف که بر دوش پلیس است سبب شده تا در هر موضوعی در کنار مردم قرار گیرد.

این مسئول افزود: برای نیروی انتظامی ایران همین افتخار بس است که رهبر انقلاب با رضایت از این نیرو و نیروهای مسلح نام می برند، چه افتخاری بهتر از این که مردم نیروی انتظامی را حامی خود می دانند.

شجاعی ابراز داشت: در کشور ما هیچ ماموریت نیست که نیروی انتظامی در آن نقش سرنوشت ساز نداشته باشد، پلیس در حادثه های سیل، کرونا و در موضوعات امنیتی همواره در کنار مردم و برای مردم و گوش به فرمان رهبر بوده است.

استاندار خراسان شمالی متذکر شد: اتصال و وابستگی بی نظیر مردم به نیروهای مسلح و به نیروی انتظامی در مقایسه با سایر کشورهای جهان بی نظیر است.

پلیس ایران مقتدر است 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این آیین اظهار داشت: نیروی انتظامی مستقل بوده و وابستگی به قدرت های دنیا و نظام استکباری ندارد این نیرو در چهار دهه گذشته در تمامی حوزه ها استقلال دارد و با حضور میدانی و تلاش خود، فتنه های و توطیه های مختلف را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام رضا نوری گفت: نیروی انتظامی در اوایل انقلاب فتنه های منافقان را خنثی کرد و پس از آن هم که شاهد بدخواهی و توطئه های دشمنان بودیم، امنیت و آرامش با تلاش نیروی انتظامی به جامعه بازگشته است.

امام جمعه بجنورد خطاب به نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمنان هر روز دنبال این بودند که در جامعه ما ناامنی ایجاد کنند اما شما با اخلاص و با حرکت جهادی آرامش را به جامعه بازگرداند.

در حاشیه این آیین نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی خراسان شمالی افتتاح شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار