حزب سوسیال ناسیونالیست سوریه:

مقاومت تا آزادسازی فلسطین از شر اشغالگران ادامه دارد

حزب سوسیال ناسیونالیست سوریه در سی‌ویکمین سالگرد جنایت صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی و فلسطینیان تأکید کرد که مقاومت تا زمان آزادسازی فلسطین از شر اشغالگران ادامه دارد.
کد خبر: ۴۸۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰ - 09October 2021

مقاومت تا آزادسازی فلسطین از شر اشغالگران ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روزنامه البناء، مرکز رسانه‌ای حزب سوسیال ناسیونالیست سوریه در لبنان به‌مناسبت سی و یکمین سالگرد جنایت شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست در حمله به مسجد الاقصی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از جنایت‌های تروریستی که متجاوزان غاصب مرتکب شدند حمله نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۸ اکتبر ۱۹۹۰ به مسجد الاقصی بود که در آن ۲۶ نفر از فرزندان ما به شهادت رسیدند و صد‌ها نفر دیگر بازداشت و زخمی شدند؛ روزی که اشغالگران به‌مدت ۶ ساعت از ورود پرسنل پزشکی و آمبولانس‌ها برای انتقال اجساد شهدا و ارائه کمک‌های اولیه به مجروحان جلوگیری کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سالروز این جنایت مصادف می‌شود با کمپین دیوانه‌وار نیرو‌های رژیم اشغالگر برای یهودی‌سازی قدس، در این میان مردم مقاوم ما در فلسطین به‌ویژه اهالی قدس به ایستادگی مقابل رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل با همه ابزار‌های ممکن و همچنین تعهد به هویت ملیِ فلسطینی خود پایبند هستند.

حزب سوسیال ناسیونالیست سوریه در پایان اشاره کرد: ما در سی و یکمین سالگرد این جنایت بر پایبندی به حق ملی خود در سراسر فلسطین تأکید می‌کنیم و جنگ و مقاومت را تا زمان آزادسازی فلسطین از شر اشغالگران ادامه می‌دهیم.

دیروز سی و یکمین سالگرد جنایت شهرک نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به مسجد الاقصی و شهادت و مجروح شدن صد‌ها نفر از فلسطینیان بود.

صبح چنین روزی شهرک‌نشینان وابسته به گروه موسوم به «برگزیدگان کوه هیکل» برای قرار دادن سنگ‌بنای ادعایی «هیکل سوم» در مسجد الاقصی به هزاران نمازگزار این مکان مقدس حمله‌ور شدند.

در این هنگام نظامیان اشغالگر نیز وارد درگیری شده به‌سوی نمازگزاران مسجد الاقصی آتش گشودند که در این حادثه بیش از ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰۰ نفر دیگر مجروح شدند، علاوه بر آن حدود ۲۷۰ نفر دیگر نیز توسط اشغالگران صهیونیست بازداشت شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار