فرماندار جوانرود:

ناجا از جنس مردم، در کنار مردم و برای مردم است

«یوسفی» گفت: ناجا از جنس مردم، در کنار مردم و برای مردم است و این خصوصیات بارزی است که در نیروهای انتظامی وجود دارد.
کد خبر: ۴۸۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 09October 2021

ناجا از جنس مردم، در کنار مردم و برای مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رستگار یوسفی» فرماندار شهرستان جوانرود امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته ناجا در ستاد انتظامی شهرستان جوانرود برگزار شد اظهار داشت: امروز پلیس در طراز انقلاب با ولایتمداری، مردمی بودن، توان عملیاتی بالا و مجهز به دانش روز بیش از پیش در ارائه خدمات گسترده و ماموریت های مختلف به مردم تلاش می کند.

فرماندار شهرستان جوانرود گفت: نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در طول تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، اقتدار، عزت و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با تحول و ارتقای دانش روز در بخش‌های مختلف همواره نظم، آرامش، امنیت و آسایش خاطر عمومی را برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف شاهد خدمات گسترده نیروی انتظامی هستیم، بیان داشت: ناجا از جنس مردم، در کنار مردم و برای مردم است و این خصوصیات بارزی است که در نیروهای انتظامی وجود دارد.

یوسفی با تقدیر از خدمات صادقانه نیروی انتظامی شهرستان جوانرود یادآورشد: امروز به واسطه همدلی و هماهنگی اعضای شورای تامین و حضور پویا و به موقع نیروی انتظامی شاهد امنیت پایدار در شهرستان هستیم.

کشف ۹۷ درصد سرقت ها در شهرستان جوانرود

سرهنگ «هوشنگ مبارکی» فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان جوانرود به خدمات و ماموریت های این نیرو در شهرستان اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۵۱۶  نوع خدمت، تعداد هشت هزار و ۷۵۰ عملیات، ۱۱ هزار و ۲۸ مورد خدمات راهنمایی و رانندگی، سه هزار و ۶۵۰ مورد سوء پیشینه، ۵۲ هزار و ۷۰۰ مورد اجرای طرح‌های پیشگیرانه بخشی از اقدامات پلیس این شهرستان در یک سال گذشته است.

سرهنگ مبارکی با بیان اینکه جرائم خشن در شهرستان جوانرود نداشته است، افزود: ۹۷ درصد سرقت ها در این شهرستان کشف شده و اموال استراد و کشفیات مواد مخدر نیز ۲۷ درصد افزایش نشان می دهد.

 وی با بیان اینکه پلیس مقتدر و هوشمند با مشارکت مردم به ماموریت های خود با اقتدار ادامه می دهد، اظهار داشت: برای برقراری نظم و امنیت در جامعه به همکاری و مشارکت آحاد مردم نیاز داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار