کارشناس مسائل منطقه:

رژیم صهیونیستی بدنبال نابودی آینده کودکان فلسطینی است

شکیبایی گفت: حذف، محدودسازی و بازداشت کودکان فلسطین به‌نوعی گرفتن فرصت آموزشی این کودکان است؛ رژیم منحوس صهیونیستی بدنبال نابودی آینده کودکان فلسطینی است و این یکی از اهداف مهم بازداشت آن‌ها در فلسطین است.
کد خبر: ۴۸۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ - 09October 2021

رژیم صهیونیستی بدنبال نابودی آینده کودکان فلسطینی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهدی شکیبایی» کارشناس ارشد مسائل منطقه در گفت‌وگویی با اشاره به تعیین «روز همبستگی با کودک فلسطینی» و کشتار کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: در هر جامعه‌ای که مانند فلسطین تحت اشغال باشد، همه افراد جامعه به‌نوعی تحت‌فشار، شکنجه و کشتار قرار می‌گیرند و در این میان حتماً زنان و کودکان رنج مضاعفی می‌بینند.

وی افزود: فلسطین ۷ دهه است که تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرارگرفته و کودکان فلسطینی نیز در شرایط اشغال پا به دنیا می‌گذارند. همین فرماندهان و مسئولان سیاسی فعلی فلسطینی زمانی که سرزمینشان تحت اشغال بوده است، چشم به دنیا گشوده‌اند.

کارشناس مسائل فلسطین گفت: صهیونیست‌ها کودکان فلسطینی را در قامت مجاهدانی می‌بینند که در آینده می‌توانند روبروی آن‌ها قرار بگیرند و طبیعی است که به‌رسمت حذف این مجاهدان حرکت کنند.

کارشناس ارشد مسائل منطقه بابیان اینکه کودک کشی رژیم صهیونیستی باهدف حفظ موجودیتشان استمرار یافته است، تصریح کرد: برخورد و حذف فیزیکی کودکان و نوجوانان، از ابتدای اشغال سرزمین فلسطین در اولویت دستور کار نظامیان رژیم صهیونیستی قرار داشته و همواره با کودکان مانند بزرگ‌سالان برخورد می‌کردند تا از مشارکت جوانان و کودکان در عرصه مقاومت و علیه اشغالگری ممانعت کنند.

کارشناس مسائل فلسطین گفت: حذف، محدودسازی و بازداشت کودکان فلسطین به‌نوعی گرفتن فرصت آموزشی این کودکان است. رژیم منحوس صهیونیستی دنبال نابودی آینده کودکان فلسطینی است و این، یکی از اهداف مهم بازداشت آن‌ها در فلسطین است.

شکیبایی گفت: سیاست زندانی و شکنجه کردن کودکان فلسطینی هیچ‌گاه اثرگذار نبوده است و هم‌اکنون باگذشت ۷ دهه از اشغالگری افرادی در رأس گروه‌های مقاومت قرار دارند که همیشه در عرصه حاضر هستند و جریان مقاومت نیز سرحال و پویا در حال ادامه مسیر مبارزه است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار