فرمانده انتظامی استان زنجان:

هوشمندسازی مهمترین اولویت نیروی انتظامی زنجان است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: هوشمندسازی پلیس مهمترین اولویت نیروی انتظامی استان زنجان است.
کد خبر: ۴۸۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 09October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «رحیم جهانبخش» در جمع کارکنان نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا با تبریک این هفته و با اشاره به اینکه هوشمندسازی پلیس مهم‌ترین اولویت نیروی انتظامی استان زنجان است، اظهار کرد: در ۶ ماهه امسال بیش از ۳۰۰ نفر در حوزه قاچاق کالا و جرائم مالی و اقتصادی در استان زنجان دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان شعار هفته نیروی انتظامی را «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» عنوان کرد و افزود: هوشمندی پلیس ناشی از هوشمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه سبقه تمدن ما خیلی بالاتر و پویاتر است و باید در پلیس تراز اسلامی نشان داده شود، گفت: آن چیزی که امروز می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بحران‌هایی که در منطقه توسط دشمن ایجاد کرده عبور دهد عملکرد هوشمندانه است.
 
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه هوشمندی دانش و مدیریت آن، لازمه پلیس تراز اسلامی است، بیان داشت: هوشمندی نظام ناشی از هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی است که این هوشمندی ما را در مواجه با بحران‌هایی که در منطقه توسط دشمن ایجاد می‌شود به سلامت عبور می‌دهد.
 
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تا امروز دشمن در توطئه‌هایی که علیه نظام داشته همواره شکست خورده است، گفت: ملت ما در برابر توطئه‌های دشمن تا به امروز جانانه ایستادند و نقشه دشمنان را نقش برآب کردند و ملت ما امروز در توطئه اقتصادی دشمن نیز سربلند بیرون آمده است.
 
وی با اشاره به اینکه پلیس هوشمند نیز امروز، مانند حاکمیت خود باید عملکرد هوشمندانه‌ای داشته باشد، بیان داشت: هوشمندی، آگاهی و دانش است و مدیریت این آگاهی و دانش امروز لازمه پلیس هوشمند است تا بتواند روند‌ها و فرآینده‌های آینده را تجزیه و تحلیل کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار