حکیم انفجار تروریستی مسجد قندوز افغانستان را محکوم کرد

رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی فاجعه تروریستی مسجد قندوز افغانستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۴۸۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ - 09October 2021

حکیم انفجار تروریستی مسجد قندوز افغانستان را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی فاجعه تروریستی مسجد قندوز افغانستان را محکوم کرد و اظهار داشت: خبر جنایت خونبار گروه‌های تروریستی کوردل علیه پیروان مکتب اهل‌ بیت (ع) با حمله به مسجد آنان در افغانستان که شمار فراوانی شهید و زخمی در پی نهاد، بسیار دردناک بود.

حکیم امروز (شنبه) ضمن محکوم کردن این اقدام، خاطرنشان کرد که ادامه این‌گونه اقدامات تروریستی تأکیدی مضاعف بر ضرورت همکاری جدی جامعه بین‌المللی برای پایان دادن به تروریسم در قالب اندیشه و تشکیلات را لازم می‌آورد و از سویی باید در جهت تأمین امنیت و ثبات کشور‌هایی که از اقدامات کینه‌ورزانه تروریست‌ها علیه بشریت آسیب دیده‌اند، تلاش کرد. رهبر جریان حکمت ملی عراق در پایان برای شهدا رحمت الهی و برای مجروحان شفای عاجل طلب کرد.

یکی از مساجد شیعیان در منطقه «سیدآباد» ولایت قندوز افغانستان دیروز شاهد حمله تروریستی خون‌باری بود. این انفجار حین برگزاری نماز جمعه شیعیان در مسجد سیدآباد واقع در منطقه «بندرخان» شهر قندوز به وقوع پیوسته است.

گروهی تروریستی داعش در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت. گفته می‌شود در این حمله تروریستی نزدیک به ۱۰۰ نفر شهید شدند و ۲۰۰ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار