مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

تلاش برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس نوعی مجاهدت است

«سلامی» گفت: تلاش برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، نوعی مجاهدت است که روحیه مقاومت و ایستادگی ملت را افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۴۸۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ - 09October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با سید «محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس قُله پیروزی‌ها و مجاهدت‌های مردم ایران اسلامی  است و تلاش برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، نوعی مجاهدت است که روحیه مقاومت و ایستادگی ملت را افزایش خواهد داد.

 وی گفت: مردم استان سمنان، در میدان مجاهدت برای انقلاب تمام‌قد ایستادند و  امروز در بحث ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، جوانان استان پیشگام هستند.

سلامی ادامه داد: در طول سال گذشته، هفت هزار برنامه ویژه ارزش‌های دفاع مقدس اجرایی شد و در هفته گرامیداشت دفاع مقدس سال جاری نیز پنج هزار برنامه شکل گرفت و به مرحله اجرا رسید.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان از مصوبات سفر سال ۸۵ رهبر معظم انقلاب اسلامی به سمنان است، افزود: این موزه و مکان فرهنگی به دلیل وجود سه هزار شهید در استان سمنان و همچنین قرارگیری در کریدور شرق به غرب کشور، بهترین مکان برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان و نسل آینده جامعه محسوب می‌شود.

این  مسئول  با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان  دارای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان نیازمند مساعدت مسئولان برای اتمام عملیاتی عمرانی است و تلاش داریم با ترویج ارزش‌های دفاع مقدس  فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه زنده بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار