استاندار سمنان:

راه پیروزی در جنگ اقتصادی تقویت روحیه ایثار و ولایی بودن است

«هاشمی» با بیان اینکه پشتیبانی مردم و فضای معنوی موجود در جبهه‌ها، عامل اصلی پیروزی ما در دفاع مقدس بود، گفت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و راه پیروزی در این جنگ تقویت روحیه ایثار، جهاد و ولایی بودن است.
کد خبر: ۴۸۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ - 09October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «سید محمد رضا هاشمی» استاندار سمنان در دیدار با سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نام مقدسی است که به رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های دوران دفاع مقدس به عنوان یک سرمایه معنوی می‌پردازد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز و در حالت فعلی در جنگ اقتصادی هستیم و راه پیروزی در این جنگ تقویت روحیه ایثار، جهاد و ولایی بودن است، تصریح کرد: پشتیبانی مردم و فضای معنوی موجود در جبهه ها، عامل اصلی پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود و ما امروز باید تلاش کنیم تا سرمایه‌های دوران دفاع مقدس حفظ شود.

هاشمی ادامه داد: نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید به منظور آشنایی آن‌ها با این رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها امری بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر شاهد حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم هستیم که عمدتا از جوانان انقلابی و ولایی هستند، اثرات حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی است.

استاندار سمنان افزود: سه هزار نیروی با ارزش در این استان به عنوان شهید تقدیم انقلاب شد که افتخاری بسیار بزرگ برای مردم استان است و امروز وظیفه ماست که در جهت اشاعه تفکر و جان‌فشانی آنان گام برداریم.

وی در ادامه گفت: تدین، نقش‌آفرینی در برهه‌های حساس نظام و دوران دفاع مقدس، وجود نیروی انسانی ارزشمند و پشتیبانی از جبهه‌های جنگ و نیرو‌های مسلح، مواردی بود که تحت عنایت و اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان سمنان به عنوان ویژگی‌های مردم این دیار قرار گرفت که این امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی ادامه داد: ما مکلف به خدمت در مسیر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستیم؛ تفکر دولت، تفکری جهادی ارزشی و ولایی همراه با کار است و ما نیز در این مسیر گام برخواهیم داشت و مجموعه استانداری سمنان هم در خدمت به امر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خواهد بود.

استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: باید بدانیم که دشمنان نظام و به‌ویژه آمریکا از روحیه جهادی، انقلابی، ایثار و شهادت‌طلبی نیروهای انقلابی و مسلح ما در هراس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار