نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

فضای مجازی برای ترویج فرهنگ نماز و تقویت دینداری استفاده شود

«حسینی بوشهری» گفت: فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید؛ باید کانال‌هایی در این فضا ایجاد کرده و پیام‌های معنوی، دینداری و نماز ارسال شود.
کد خبر: ۴۸۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 09October 2021

بهترین راه رسیدن به کمال نماز استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «سید هاشم حسینی بوشهری» نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری،  امروز در همایش نماز در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: نماز اولین واجب دینی است که خداوند بر امت اسلامی فرض کرده است. نخستین آموزه‌های پیامبر اسلام هنگامی که فردی اسلام می‌آورد، آموزش نماز بود و بر این اساس باید از کودکی و طفولیت به فرزندان خود نماز را آموزش دهید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آموزش نماز باید با محبت، نوازش و مهربانی باشد و در قدم اول نیز باید خود مقید به انجام صحیح و پایبندی به نماز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه محبت خداوند اگر دل فردی قرار داده شود اطاعت خداوند را نیز در پی دارد افزود: محبوب ترین اعمال در نزد خداوند نماز است و طبق آیات و روایات اولین چیزی که در آخرت مورد توجه قرار می‌گیرد نماز است. بهترین راه رسیدن به کمال نماز است و انسان در پرتو نماز حالت عروج پیدا می‌کند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه مهمترین وسیله غفلت‌زدایی از یاد خداوند است، تصریح کرد: نماز وسیله تقرب به پروردگار و ایجاد آرامش است.  فضای مجازی هم فرصت است و هم تهدید؛ باید کانال‌هایی در این فضا ایجاد کرده و پیام‌های معنوی، دین‌داری، نماز و… ارسال شود چراکه این کار می‌تواند مصونیت بخشی ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار