اختتامیه چهارمین اشکواره فرهنگی هنری «حسینی» در آمل برگزار شد

اختتامیه چهارمین اشکواره فرهنگی هنری «حسینی» با تقدیر از برگزیدگان بخش‌های مختلف در آمل برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 09October 2021

اختتامیه چهارمین اشکواره فرهنگی هنری «حسینی» در آمل برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اختتامیه چهارمین اشکواره فرهنگی هنری «حسینی» امشب در سالن همایش‌های دانشگاه شمال آمل برگزار شد.

«حسین جوادی» دبیر چهارمین دوره اشکواره فرهنگی و هنری حسینی با بیان اینکه ۲۷ استان در این اشکواره شرکت کننده داشته است، اظهار داشت: همچنین آثاری از شش کشور فرانسه، ایتالیا، آفریقای جنوبی، ترکیه، یمن و امارات به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: بیش از سه هزار هنرمند با ارسال شش هزار ۷۰۰ اثر در شش بخش فیلم، رسانه، ادبیات، شعر، تئاتر و سرود  در این اشکواره شرکت کردند.

جوادی با گرامیداشت شخصیت علامه ذوالفنون و دهر آیت‌الله حسن‌زاده آملی خاطرنشان کرد: ایشان برای جهان اسلام ارزشمند بودند و در حیات‌شان شناحته نشد.

وی ادامه داد: در جامعه ما هنرمندان حتی آن سلبریتی نسبت به افرادی در این نظام متعهدتر هستند و به کشور و میهن و مهمتر از همه شهدا ادای دین کرده و ارزشمند می‌دانند.

دبیر چهارمین دوره اشکواره حسینی به جایگاه هنر ارزشی و دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: جامعه هنر مدیون هنرمندانی چون فرشچیان است که عاشورا را بدرستی تبیین کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها