مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس قم خبر داد

حضور اعضای انجمن نویسندگان دفاع مقدس قم در نشست «معرفت شناسی در خاطره»

«رسولی» از برگزاری نشست تخصصی «معرفت شناسی در خاطره» با حضور تعدادی از اعضای انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹ - 09October 2021

«وحید رسولی» مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از قم اظهار داشت: شانزدهمین نشست تخصصی خاطره نگاری با موضوع «معرفت شناسی در خاطره» امروز به صورت مجازی در استان‌های سراسر کشور و همزمان در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم برگزار شد.

وی افزود: در این نشست، مباحثی از قبیل «خطای سوگیری»، «خطای تحریفی» و رابطه «تاریخ و خاطره» با حضور «مصطفی کاموس» از کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رسولی ادامه داد: بررسی نقش دین و عرفان، هنر، ادبیات و موسیقی و ورزش در مدیریت احساسات و عواطف و ساخت خاطرات جمعی و ههچنین نقش رسانه در حفظ خاطره از مباحث دیگر مطرح شده در این نشست ویدئوکنفرانسی بود.

وی یادآور شد: در نشست تخصصی معرفت شناسی در خاطره، عباسی، عسکری، بابایی، صدیق و بمانی از اعضای انجمن نویسندگان دفاع مقدس استان قم حضور داشتند.

حضور اعضای انجمن نویسندگان دفاع مقدس قم در نشست «معرفت شناسی در خاطره»حضور اعضای انجمن نویسندگان دفاع مقدس قم در نشست «معرفت شناسی در خاطره»حضور اعضای انجمن نویسندگان دفاع مقدس قم در نشست «معرفت شناسی در خاطره»حضور اعضای انجمن نویسندگان دفاع مقدس قم در نشست «معرفت شناسی در خاطره»حضور اعضای انجمن نویسندگان دفاع مقدس قم در نشست «معرفت شناسی در خاطره»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار