دبیر بخش رسانه چهارمین دوره اشکواره «حسینی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

۱۸۰ اثر به بخش رسانه اشکواره «حسینی» ارسال شد

«پاک‌نیا» از ارسال ۱۸۰ اثر از ۷۰ خبرنگار از استان‌های گیلان، گلستان و مازندران به دبیرخانه چهارمین اشکواره فرهنگی هنری «حسینی» خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵ - 10October 2021

۱۸۰ اثر به بخش رسانه اشکواره «حسینی» ارسال شد«الناز پاک‌نیا» دبیر بخش رسانه چهارمین دوره اشکواره فرهنگی هنری «حسینی» در حاشیه اختتامیه این مراسم در دانشگاه شمال در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با بیان اینکه این دوره در بخش‌های فیلم، رسانه، ادبیات، شعر، تئاتر و سرود برگزار شد، اظهار داشت: در بخش رسانه ۱۸۰ اثر از ۷۰ خبرنگار ارسال شد.

وی با بیان اینکه دومین دوره بخش رسانه امسال برگزار شد، گفت: آثار ارسالی از استان‌های گیلان، گلستان و مازندران بود و شاهد رشد۲۰ درصدی نسبت به دوره قبل بودیم و داوری این دوره را «محمد رضا مهدیزاده» شاعر، نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگار بر عهده داشت.

پاک‌نیا تصریح کرد: در بخش یادداشت و سرمقاله به ترتیب «رقیه توسلی» با عنوان اثر «سلسله یادداشت‌های نذر ارباب» رواق از روزنامه قدس، «وحید حاج سعیدی» با عنوان اثر «جایگاه فرهنگ حسینی در مقابله با ولنگاری فرهنگی در جامعه» از روزنامه کرانه شمال و «علی ابراهیمی گتابی» با عنوان اثر «مرا بی‌قید و شرط دعوت کن» از خبرگزاری بسیج حائز عناوین اول تا سوم شدند.

وی اظهار داشت: همچنین در بخش مصاحبه و گفت‌وگو «ربابه محمدزاده» با عنوان اثر «گفت‌وگو با هاجر طهماسبی همسر شهید جبهه سلامت» از روزنامه صبح آمل، «حدیثه صالحی» با عنوان اثر «شهید طوسی از من خواست شعری برای اعزام بسرایم/ «بهر فتح کربلا...» به ما جلوه داد» از دفاع‌پرس و «مجتبی قربانی» با عنوان اثر «ز گهواره تا گور تعزیه خوانم » از پایگاه خبری بلاغ عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

پاک‌نیا افزود: در بخش گزارش نیز «حسن رمضان‌زاده» با اثر «دیار علویان و جلوه گری آیین‌های عزاداری حسینی» از روزنامه کرانه، «بهناز مقدس» با عنوان اثر «روایت عشق و شیدایی در کوچه پس کوچه‌های عاشورایی مازندران» از خبرگزاری فارس و «اشکان جهان‌آرا» با اثر «نذر نفس» از خبرگزاری ایرنا عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

دبیر بخش رسانه چهارمین دوره اشکواره «حسینی» گفت: در این دوره از اشکواره که با حضور بیش از سه هزار هنرمند از ۲۷ استان و شش کشور فرانسه، ایتالیا، آفریقای جنوبی، ترکیه، یمن و امارات برگزار شد، بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ اثر ارسال شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار