مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

داستان‌های منتخب خوزستان به دبیرخانه ملی جشنواره ادبی یوسف ارسال می‌شوند

عرفانی گفت: داستان‌های منتخب استان خوزستان برای شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف به دبیرخانه ملی ارسال می‌شوند.
کد خبر: ۴۸۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ - 10October 2021

داستان‌های منتخب خوزستان به دبیرخانه ملی جشنواره ادبی یوسف ارسال می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «ستاره عرفانی»، مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در خصوص جشنواره ادبی یوسف اظهار داشت: مهلت ارسال اثر به دهمین دوره جایزه ادبی یوسف تا ۳۰ مهرماه تمدید شد.

وی افزود: این جایزه ادبی، در سه بخش بزرگسالان، نوجوانان و بخش ویژه ای با عنوان داستان شهیدان برگزار می‌شود و محورهای جشنواره نیز شامل ۳ موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت است.

عرفانی درباره شرایط ارسال آثار گفت: داستان‌های ارسالی نباید تاکنون در کتاب مستقل، مشترک یا نشریه منتشر شده باشند. آثار به صورت تایپی در قالب فایل word به دبیرخانه ارسال شوند. توجه به ویژگی‌های بومی هر استان و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در عملیات‌ها و یگان‌ها، استفاده از زبان و گویش‌های محلی همراه با ترجمه فارسی نیز امتیاز ویژه ای خواهد داشت.

مسئول ادبیات و انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: درج نام و نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، نشانی محله سکونت و شماره تماس در انتهای اثر الزامی است ضمن این که داستان‌های منتخب استان برای شرکت در دهمین دوره جایزه ادبی یوسف به دبیرخانه ملی ارسال می‌شوند.

وی متذکر شد: محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد و علاقه‌مندان برای شرکت در این جایزه ادبی می توانند آثار خود را به نشانی yoosofkhz@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار