نماینده مردم در مجلس:

توانمندی پهپادی ایران محدودیت‌پذیر نیست

فلاحی با بیان اینکه توانمندی پهپادی ایران محدودیت‌پذیر نیست، گفت: توان نظامی ایران خصوصاً در حوزه پهپادی نشان داده که اسرائیلی‌ها نمی‌توانند در منطقه تهدیدآفرین باشند.
کد خبر: ۴۸۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 10October 2021

توانمندی پهپادی ایران بومی و محدودیت پذیر نیست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سارا فلاحی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص پشت پرده همکاری بحرین و رژیم صهیونیستی برای مقابله با پهپاد‌های کشورمان، اظهار داشت: توانمندی نظامی جمهوری اسلامی ایران کاملاً مشروع بوده و برای دفاع در برابر تهدید‌ها است لذا رژیم صهیونیستی نمی‌تواند برچسب ناامن کننده به قدرت نظامی کشورمان بزند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند کشورمان را با تهدید خواندن توانمندی پهپادی تحت فشار سیاسی قرار دهند، مطرح کرد: در واقع صهیونیست‌ها در استراتژی جدیدشان تلاش می‌کنند کشور‌های منطقه خصوصاً مسلمانان را با خود همراه کنند در حالی که این کشور در پازل و نظام امنیتی اسرائیل، دشمن تصور شده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس شاید در کوتاه مدت مشاهده شود کشوری مانند بحرین در دامن سیاست تفرقه‌افکنانه رژیم صهیونیستی گیر بیافتد، اما کشور‌های منطقه در درازمدت متوجه خیانت اسرائیلی‌ها و نتیجه چنین خطای استراتژیک خواهند شد.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه توانمندی پهپادی ایران بومی است و هیچگاه محدودیت پذیر نیست، افزود: در این میان باید به کشور‌هایی مانند بحرین یادآور شد توان پهپادی ایران امنیت زا است، زیرا ایران اسلامی هیچگاه در طول تاریخ به کشوری حمله نکرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی توان نظامی ایران خصوصاً در حوزه پهپادی نشان داده اسرائیلی‌ها نمی‌توانند در منطقه تهدید آفرین باشند لذا کشور‌های همسایه نباید در کنار دشمنی به نام اسرائیل قرار بگیرند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها