رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت:

لبنان و ایران از دیرباز پیوند عمیقی با یکدیگر داشته‌اند

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: لبنان و جمهوری اسلامی از دیرباز پیوند عمیقی با یکدیگر داشته‌اند و این کشور همواره پناهگاه مبارزان و نیرو‌های انقلابی از کشورمان بوده است.
کد خبر: ۴۸۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 10October 2021

لبنان و ایران از دیرباز پیوند عمیقی با یکدیگر داشته اند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمدحسین فلاحی» رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در گفت‌وگویی در خصوص سفر وزیر خارجه کشورمان به لبنان، اظهار داشت: در دور جدید روابط ایران با کشور‌های منطقه شاهد توسعه روابط با کشور‌های مختلف آسیایی و منطقه به‌ویژه جریان مقاومت هستیم و این انتظار وجود داشت که سفر وزیر خارجه و در آینده احتمالاً رئیس جمهور به این کشور‌ها انجام شود.

وی افزود: لبنان و جمهوری اسلامی از دیرباز روابط گسترده‌ای با یکدیگر داشتند و در کنار هم بودند و حتی در سال‌های پیش از انقلابی نیز این کشور پناهگاه نیرو‌های مبارز و انقلابی بود و این ارتباط سابقه دیرینه و عمیقی دارد.

نماینده همدان تأکید کرد: کشور‌های منطقه بستر مناسبی برای ایجاد روابط با ایران دارند و از این رهگذر می‌توان با بسیاری از آسیب‌های نظیر گسترش تروریست و افراط‌گرایی در جهان اسلام و خاورمیانه مقابله کرد، اما دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و مشکل بین کشور‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: لبنان شریک عقیدتی، سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی است و از کشور‌های مهم محور مقاومت است و توسعه روابط با این کشور تأثیر مستقیمی بر تقویت جبهه مقاومت و مقابله با سیاست‌های تفرقه‌افکنانه رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها