فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

نیروهای نظامی، مقتدرانه و با چشمان بیدار حافظ مرزهای کشور هستند

سردار «رفیعی آتانی» گفت: نیروهای نظامی ما در کنار یکدیگر در تمام مرزهای میهن اسلامی، با اقتدار مستقر بوده و با دستان پر و چشمان بیدار از حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ - 10October 2021

به گزارش  دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین صبح امروز در بازدید از تیپ 82 صاحب الامر (عج) قزوین با اشاره به مولفه امنیت و دستیابی به امنیت پایدار اظهار داشت: امنیت یعنی مردم در تمام جامعه احساس ایمنی و آرامش داشته باشند. امنیت یعنی مردم در کمال آرامش در حوزه‌های تجاری و اقتصادی فعالیت کنند و این امنیت از سوی نیروی انتظامی عزیز تامین می‌شود.

وی افزود: امنیت یعنی بانوان در جمهوری اسلامی با حفظ همه هویت زنانه خود، در آرامش زندگی کنند و امنیت آنها از سوی نیروی انتظامی تامین می شود.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به حضور پاسداران سپاه در کنار دیگران نیروهای مسلح در برقراری امنیت اظهار کرد: ما پاسداران در کنار برادران عزیزمان در نیروی انتظامی قول می دهیم که از درخانه تا مرزهای شمالغرب و جنوب شرق، امنیت پایدار را برای آرامش مردم عزیزمان ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: آن چیزی که امروز مایه افتخار است این موضوع مهم است که در تمامی مرزهای شمال و جنوب و شرق و غرب، نیروهای نظامی ما در کنار یکدیگر مستقر و با دستان پر و چشمان بیدار از حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار