نایب رئیس مجلس:

نیروی انتظامی برای تامین امنیت شب و روز نمی‌شناسد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند ناجا برای تامین امنیت پایدار گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت شب و روز نمی‌شناسد.
کد خبر: ۴۸۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ - 10October 2021

نیروی انتظامی برای تامین امنیت شب و روز نمی‌شناسدبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های نیروی انتظامی، همزمان با هفته نیروی انتظامی ظهر امروز با حضور «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، افتتاح شد.

نیکزاد در این مراسم و در ستاد فرماندهی انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: نیروی انتظامی شبانه‌روز برای تأمین امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند و گروه هدف ظلم‌دیدگان، مالباختگان و افرادی است که به دنبال گرفتن خدمات هستند. لباس پلیس دارای قداست و ارزش والایی است که در این زمینه در پهنه گسترده میهن عزیز ایران اسلامی امنیت امروزمان را به دست آورده‌ایم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش برای تأمین امنیت مردم توسط نیروی انتظامی در ایام تعطیل و غیرتعطیل شب و روز نمی‌شناسد که این تلاش‌ها قابل مقایسه با پلیس سایر کشورها نیست و رضایتمندی مردم نیز در این زمینه مشهود و ملموس است.

نیکزاد ادامه داد: بایستی قدر تلاش‌های شبانه‌روزی ناجا را بدانیم و امیدواریم این هفته دریچه‌ای برای نمایش دستاوردها و تلاش‌های نیروی انتظامی باشد که به همین منظور آخرین دستاوردهای نیروی انتظامی در این هشت بخش در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها