فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

پلیس در فضای مجازی باید به‌روز و کارآمد باشد

سردار اشتری با اشاره به اینکه زندگی مردم با فضای مجازی و تکنولوژی روز گره خورده است، گفت: باید پلیس به‌روز و کارآمد باشد و با پیشرفت در این حوزه ارائه خدمت کند.
کد خبر: ۴۸۳۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 10October 2021

پلیس در فضای مجازی باید به‌روز و کارآمد باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا ظهر امروز و در حاشیه افتتاح طرح‌های هوشمندسازی پلیس در جمع خبرنگاران به اقدامات پلیس در حوزه هوشمندسازی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به گستردگی مأموریت‌های پلیس و تأکیدات فرمانده کل قوا در بحث هوشمندسازی پلیس، گام‌های خوبی در این راستا طی سال‌های گذشته برداشته شده است، امروز نیز شاهد به کارگیری بخشی از سامانه‌ها برای این هدف بودیم.

وی بیان کرد: معتقدیم با توجه به اینکه زندگی مردم با فضای مجازی و تکنولوژی روز گره خورده، باید پلیس نیز در این رابطه بتواند به روز و کارآمد باشد و با پیشرفت در این حوزه ارائه خدمت کند.

رئیس پلیس ناجا یادآور شد: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما گام‌های موثری برداشته شده و حرکت شتابان، خوب و روبه رشد نیروی انتظامی ما را امیدوار می‌کند که بتوانیم این مسیر را به خوبی و خدمتگذاری را با کیفیت بالاتر و دقت بیشتر تسریع کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار