فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد:

ارسال اقلام معیشتی به مناطق محروم در آستانه ماه مبارک رمضان

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: برای ششمین سال پیاپی برای کمک‌رسانی به قشر محروم فارس، اقلام معیشتی به مناطق محروم ارسال می‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ - 15June 2015

ارسال اقلام معیشتی به مناطق محروم در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش دفاع پرس از فارس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور در راستای کمک  سپاه فجر استان به محرومین استان فارس اظهار داشت: امسال هم همچون سنوات گذشته، قبل از شروع ماه مبارک رمضان و برای ششمین سال پیاپی در جهت کمکرسانی به قشر محروم جامعه به ویژه بیمارانی که از نظر معیشتی دچار مشکل شدهاند مخصوصا بیماران سرطانی اقداماتی را انجام دادیم.

وی ماه مبارک رمضان را از توفیقات الهی برشمرد و بیان کرد: ماه مبرک رمضان توفیق ارزشمندی است در جهت کمک به خلق خدا و مطمئناً این ماه مبارک زمینه خیرات و برکات آن بیش از سایر ایام و ماههای سال است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شجره طیبه بسیج این افتخار را دارد که در عرصههای ارزشی الگوسازی کند که این حرکت کمک به اقشار محروم جامعه، نوعی الگوسازی است.

غیبپرور تصریح کرد: در استان فارس خیرین زیادی هستنند که در عرصههای مختلف همچون سلامت، فرهنگ و مدرسهسازی نقشآفرینی میکنند که سپاه فجر هم به انداره خود در جهت الگوسازی کمک به محرومین ایفای نقش میکند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به ارسال کمکهای سپاه فجر فارس به نقاط محروم استان در آستانه ماه مبارک رمضان تصریح کرد: این حرکت خیر در قالب هیئت عاشوریان فارس و متوسلین به حضرت زهرا(س) انجام گرفته است.

بنابراین گزارش، آیتالله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز در حاشیه ارسال اقلام معیشتی به مناطق محروم استان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای رسیدگی به خانوادههای کم درآمد است که مجموعه سپاه فجر استان برای ششمین سال متوالی بستههای غذایی را در سطح استان توزیع میکند.

وی بیان کرد: حرکتی که سپاه فجر استان فارس در این سالها صورت داده است باید برای تمام دستگاههای دولتی الگو و به عنوان یک نمونه مطرح شود.

امامجمعه شیراز عنوان کرد: خیرین، نیکوکاران و سازمانها و نهادهایی که چنین خدماتی در توان آنهاست باید در ماه مبارک رمضان و ایام مختلف سال حداکثر بهره را از این فضایل الهی که همان کمک به محرومین است ببرند.

یادآور میشود، در این نوبت اعزام هیئت عاشوریان فارس، 5000 بسته اقلام مصرفی که حاوی حبوبات، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و قند که ارزش ریالی هر بسته یک میلیون ریال است  به سراسر استان ارسال شده که توسط پایگاههای بسیج به درب منازل افراد محروم توزیع میشود.

انتهای پیام/

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
-
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
سلام و درود به سردار غیب پرور
یک نامه از شهرستان حدود یک ماه است جهت امضا آمده خدمت شم برای تامین اجتماعی اما مراجعه که می کنم می گویند که هنوز سردار امضا نکرده مگر یک نامه جهت حل مشکل بسیجی چقدر بایستی معطل بماند لطف کنید رسیدگی کنید. ممنون
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار