آیین تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان+تصاویر

تعدادی از فرزندان شهدای مدافع استان قم، در برنامه‌ای به مناسبت هفته ملی کودک و هفته ناجا، مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۸۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۱ - 10October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قم، فرزندان شهدای مدافع حرم ایرانی و غیر ایرانی، در برنامه‌ای به مناسبت هفته ملی کودک و هفته ناجا، در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرک صادقیه قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این آیین، «حامد حجتی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، «سید امیر طباطبایی» دبیر هفته ملی کودک و جمعی از همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم حضور داشتند و ابتدا مربیان کانون مرکز شماره یک به معرفی شخصیت والامقام حضرت امیرالمومنین (ع) و یتیم نوازی ایشان در قالب قصه‌های کودکانه پرداختند و سپس برنامه‌های شاد و خلاقانه اجرا کردند که مورد استقبال فرزندان شهدا قرار گرفت.

در ادامه، از فرزندان شهیدان والامقام «ابرهیم عشریه»، روحانی شهید «محمد حسن دهقانی»، «علی اکبر عربی»، «محمدحسین سراجی»، «سید سجاد روشنایی»، شهروز مظفری‌نیا» و همچنین فرزندان شهید «حسین علیزاده» از شهدای تیپ فاطمیون با اهداء هدایایی تقدیر شد.

در برنامه فوق، سرهنگ «رضا اعرابیان» نماینده مؤسسه شهدای ناجا در قم نکاتی پیرامون وظایف پلیس بیان و نشان همیار پلیس را به همراه هدایایی دیگر به فرزندان شهدای مدافع حرم اعطا کرد.

آیین تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان+تصاویرآیین تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان+تصاویرآیین تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان+تصاویرآیین تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان+تصاویرآیین تقدیر از فرزندان شهدای مدافع حرم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار