فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

شعار «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» برگرفته از منویات رهبری است

سردار «عبدی» «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» را شعار امسال هفته نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: این شعار برگرفته از فرمایش‌های رهبری است.
کد خبر: ۴۸۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷ - 11October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در دیدار با شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر با بیان اینکه دستفروشی در تمام کشورها یک شغل محسوب می‌شود، اظهار داشت: با همکاری شهرداری تبریز  و نیروی انتظامی دستفروشان شهر ساماندهی شده و مشکلات آنان حل شود.

وی پلیس هوشمند و امنیت پایدار را شعار امسال هفته نیروی انتظامی اعلام و اضافه کرد: این شعار برگرفته از فرمایش‌های رهبری است. در پیام امسال رهبری نیروی انتظامی ستون فقرات امنیت کشور معرفی شد که در بحث کرونا نیز اشاره کردند که این نیرو چقدر فعال بود و در کنار این مسایل پلیس در بحث کشف احتکارات، ترافیک و محدودیت‌ها و نیز تمام مصوبات ستاد کرونا همکاری بسیار خوبی داشت.

سردار عبدی سطح وقوع جرائم در آذربایجان شرقی را نسبت به میانگین کشوری پایین برشمرد و بیان کرد: علت اصلی این مساله متمدن و نجیب بودن مردم استان و تبریز است و در کنار آن وجود روحانیت مسئولیت پذیر در جامعه موجب خودکنترلی مردم شده است. در بحث خدمت‌رسانی هوشمند، مردم می‌توانند در خانه خود خودرو را ترخیص کنند و همچنین فرآیند شماره گذاری را به حداقل رساندیم و کنترل جرائم و پیشگیری نیز به صورت هوشمند انجام می‌شود.

وی گفت: حوزه شهری اهمیت بالایی دارد و شهرداری باید در خدمات فرهنگی، اجتماعی و همچنین در بحث خدمات ایجابی، یار و همکار پلیس باشد که متاسفانه در این خصوص فاصله ای وجود دارد که ناشی از مشکلات سیستماتیک مدریت شهری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها