رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس:

دفاع مقدس تکیه‌گاه مستحکم انقلاب اسلامی/ لازمه خدمت به مردم تأسی به فرهنگ دفاع مقدس است

رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یکی از ستون‌های مستحکم انقلاب اسلامی است و امروز هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند تکیه‌گاه باشد می‌توان به دفاع مقدس تکیه کرد.
کد خبر: ۴۸۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ - 11October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین تکریم و معارفه مسئول حفاظت اطلاعات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی با حضور رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان و مدیران این اداره‌کل در مشهد برگزار شد.

رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: دفاع مقدس به منزله دانشکده‌ای است که از دانشگاه عاشورا منشعب شده است.

وی افزود: شما کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی به‌واسطه همجواری با بارگاه منور رضوی و شهدای گمنام بوستان کوهسنگی و همچنین فعالیت در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید قدر خود و فرصت‌های ارزشمندی که در این اداره‌کل در اختیارتان قرار گرفته را باید بدانید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

این مسئول در ادامه به شناخت عمیق نسبت به معارف دفاع مقدس تأکید کرد و ابراز داشت: اگر اثرات منفی و مخرب جنگ را کنار بگذاریم در حوزه نظامی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس، اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است. اقتداری که حتی آمریکا که داعیه‌دار ابرقدرتی جهان است از آن بهره‌ای ندارد.

رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: اینکه جمهوری اسلامی با قاطعیت اعلام می‌کند که هر کسی چشم طمع به ایران اسلامی داشته باشد آن را با خاک یکسان می‌کنیم نشان از صلابت کشورمان دارد. این عزت، از برکات دفاع همه جانبه ملت کشورمان در دوران دفاع مقدس است.

وی تأکید کرد: دفاع مقدس یکی از ستون‌های مستحکم انقلاب اسلامی است و امروز هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند تکیه‌گاه باشد می‌توان به دفاع مقدس تکیه کرد.

این مسئول ادامه داد: هر فردی که در جمهوری اسلامی می‌خواهد عهده‌دار مسئولیتی بشود باید خود را به دفاع مقدس گره بزند تا با سرلوحه قرار دادن مدیریت و روحیه جهادی آن دوران پر افتخار در جهت خدمت به مردم و توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بردارد.

رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان با تأکید بر اینکه پرداختن به نقش زنان در دفاع مقدس ضروری است، گفت: در فضای مجازی از طریق القاء شبهات، هجمه زیادی به دفاع مقدس صورت می‌گیرد ولذا باید فضای مجازی در سطح یک سازمان و یا بنیاد ارتقا یابد تا با ورود به این عرصه بتوان با دسیسه‌ها و شبهه‌افکنی‌های دشمنان علیه این حماسه ماندگار مقابله کرد.    

نقش تعیین­‌کننده حفاظت اطلاعات در نیروهای مسلح  

سردار یوسفعلی‌زاده نیز در این مراسم در سخنانی ابراز داشت: وجود حفاظت اطلاعات در مجموعه‌های مختلف به‌خصوص در نیروهای مسلح یک فرصت بسیار مهم برای صیانت از آنها در برابر تهدیدات دشمنان است.

وی افزود: نظام سلطه همواره از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند. از اهداف ثابت و همیشگی دشمنان، نفوذ در بدنه اثرگذار و خدمتگزار نیروهای مسلح و سرقت اطلاعات و دست‌اندازی به اسناد است که حفاظت اطلاعات در خنثی‌سازی این توطئه‌ نقش تعیین کننده‌ای دارد از این رو وجود چنین مجموعه‌ای در نیروهای مسلح لازم و ضروری است.

در پایان این مراسم رئیس حفاظت اطلاعات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن قدردانی از زحمات مسئول پیشین حفاظت اطلاعات اداره‌کل و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، مسئول جدید حفاظت اطلاعات این اداره‌کل را معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار