نماینده مردم در مجلس:

دیدار روسای جمهوری ایران و روسیه راهگشا خواهد بود

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی گفت: دیدار روسای جمهوری ایران و روسیه تأثیر بسزایی بر رفع تحریم‌ها دارد.
کد خبر: ۴۸۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ - 11October 2021

دیدار روسای جمهوری ایران و روسیه راهگشا خواهد بود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمدرضا میرتاج الدینی» نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های انقلابی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار وزرای خارجه ایران و روسیه، اظهار داشت: این دیدار‌ها اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند بر حل مسئله قفقاز اثرگذار باشد. همچنین تقویت روابط با همسایگان را به دنبال خواهد داشت و می‌توان با همکاری کشور‌های همسایه اختلافات منطقه‌ای را برطرف کرد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید هر دو وزیر خارجه بر اجرای تعهدات برجامی بیان کرد: در برجام اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بدعهدی کردند و اگر قرار باشد برجام احیا شود باید مسیر مذاکرات و گفت‌وگو در راستای پایبندی غربی‌ها به تعهدات برجامی باشد.

وی تأکید کرد: ایران به تعهدات خود عمل کرده است، اما در مقابل غربی‌ها نه‌تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه با خروج یکجانبه آمریکا از این تعهد، تحریم‌های بیشتری را رقم زده‌اند.

نایب رئیس فراکسیون نیرو‌های انقلابی در مجلس درباره احتمال دیدار حجت‌الاسلام رئیسی و پوتین، گفت: دیدار روسای جمهوری ایران و روسیه راهگشا خواهد بود و تأثیر بسزایی بر اجرایی شدن تعهدات برجامی، رفع تحریم‌ها و حل اختلافات و مشکلات منطقه‌ای دارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار