فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور:

«ایثار» ویژگی شاخص کارکنان نیروی انتظامی است

سرهنگ «حسینعلی‌زاده» گفت: جانبازان، شهدای زنده و الگوی صبر، استقامت و نماد ولایت‌مداری هستند ولذا کارکنان نیروی انتظامی با الگو قرار دادن سیره عملی جانبازان و ایثارگران، در ایجاد نظم و امنیت پایدار و احقاق حق مظلومان از هیچ تلاشی حتی ایثار مهمترین سرمایه وجودی خود دریغ نخواهند کرد.
کد خبر: ۴۸۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ - 11October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، همزمان با هفته نیروی انتظامی سرهنگ «علیرضا حسینعلی‌زاده» فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در دیدار با تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد دفاع مقدس که در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور انجام شد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار داشت: خدمت به مردم و خصوصاً ایثارگران فرصتی مغتنم و عبادتی الهی است.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به خانواده‌ شهدا و جانبازان به‌عنوان یک وظیفه دینی و اسلامی می‌تواند فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نهادینه کند.

این مقام انتظامی افزود: جانبازان، شهدای زنده و الگوی صبر، استقامت و نماد ولایت‌مداری هستند ولذا کارکنان نیروی انتظامی با الگو قرار دادن سیره عملی جانبازان و ایثارگران، در ایجاد نظم و امنیت پایدار و احقاق حق مظلومان از هیچ تلاشی حتی ایثار مهمترین سرمایه وجودی خود دریغ نخواهند کرد.

حسینعلی‌زاده بیان داشت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه آماده جانفشانی و ایثار است و تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۵۰ جانباز که از این تعداد ۱۰۳ پلیس شهید مربوط به شهرستان نیشابور هستند گواهی بر تأیید این ادعاست.

حسینعلی‌زاده تأکيد کرد: جانبازان همواره مایه دلگرمی و قوت قلب ما هستند و آحاد جامعه باید ادامه دهنده راه کسانی باشند که در راستای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت فقیه جانفشانی کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها