۱۱۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ تبلت به دانش آموزان محروم اهدا شد

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی بسته‌های لوازم‌التحریر را به دست ۱۱۰ دانش‌آموز در مناطق محروم رسانند.
کد خبر: ۴۸۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ - 11October 2021

۱۱۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ تبلت به دانش آموزان محروم اهدا شد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حامد خیرخواهان» رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی در گفت‌وگویی رسالت مهم گروه‌های جهادی را کمک به محرومان و مستضعفان بیان کرد و اظهار داشت: بر همین اساس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم و قرارگاه جهادی شهید احمد گودرزی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به اهدای ۱۱۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار کرد.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با بیان اینکه امسال ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی از تولید کنندگان داخلی خریداری و به مناطق محروم ارسال شد، عنوان کرد: این لوازم‌التحریر‌ها با هدف حمایت از تولیدات داخلی از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است که شامل مداد، پاک‌کن، خودکار، تراش، خط‌کش، کاغذ یادداشت، مداد رنگی، ماژیک و ... است.

خیرخواهان همچنین از اهدای ۳۰ تبلت توسط خیرین به دانش آموزان خبر داد و گفت: آموزش مجازی در کشور ما یک سری مسائل و مشکلات دارد و زیرساخت‌های آن فراهم نیست. در روستا‌ها و مناطق محروم و مرزی ما که تعداد زیادی از دانش‌آموزان در این مناطق هستند، امکان اتصال آن‌ها به شبکه اینترنت وجود ندارد. برخی از خانواده‌ها گوشی هوشمند ندارند؛ بنابراین در سال جاری حدود ۳۰ تبلت با کمک خیرین برای دانش‌آموزان مناطق محروم تهیه‌شده و در اختیارشان قرار گرفته است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار