رئیس مرکز تحقیقات اسلامی:

انعکاس عملکرد نیروی انتظامی یک ضرورت است

آیت‌الله «اشرفی شاهرودی» گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی و همچنین انتظارات پلیس از مردم باید در اولویت قرار بگیرد تا شهروندان نسبت به ایفای نقش خود در یاری رساندن به خادمان نظم و انضباط اجتماعی در برقراری امنیت، آگاهی کامل پیدا کنند.
کد خبر: ۴۸۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ - 11October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «مصطفی اشرفی شاهرودی» رئیس مرکز تحقیقات اسلامی و از اساتید سطح عالی حوزه علمیه خراسان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.

آیت‌الله اشرفی شاهرودی در این دیدار با تبریک ماه ربیع الاول و قدردانی از اقدامات شایسته فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در ماه محرم و صفر، به‌خصوص سوگواری‌های دهه پایانی صفر که مشهد میزبان زائران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا (ع) بود، اظهار داشت: نظم و امنیت شایسته‌ای که امروز در ایران اسلامی شاهد آن هستیم نمادی از اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است و دشمنان و معاندان نظام، این امنیت را هدف قرار داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که پشتیبانی از پلیس یک وظیفه است گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی و همچنین انتظارات پلیس از مردم باید در اولویت قرار بگیرد تا شهروندان نسبت به ایفای نقش خود در یاری رساندن به خادمان نظم و انضباط اجتماعی در برقراری امنیت، آگاهی کامل پیدا کنند.

انعکاس عملکرد نیروی انتظامی یک ضرورت است

سردار تقوی نیز در این دیدار در سخنانی بر ضرورت توسعه تعاملات اجتماعی و تفهیم نقش شهروندی در تولید، برقراری و پایداری نظم و امنیت تأکيد کرد و گفت: هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» با برنامه‌های گسترده‌ای گرامی داشته می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: امیدواریم زیر پرچم ولایت بتوانیم در تداوم مسیر امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مظلوم نیروی انتظامی سربازی لایق باشیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: تعمیق و توسعه ارتباط پلیس و حوزه‌های علمیه نقش اساسی در تحکیم امنیت دارد چراکه مجاهدان فی سبیل الله در نیروی عظیم انتظامی خود را مکلف به خدمت می‌دانند و مراکز علوم دینی با پشتیبانی معنوی، مأموریت‌های هوشمند نیروی انتظامی را تقویت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار