مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

راهیابی 27 اثر از استان اردبیل به مرحله کشوری جشنواره فانوس

«دانش» از راهیابی 31 اثر از 27 هنرمند جشنواره استانی فانوس به سطح ملی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰ - 11October 2021

آثار 27 نفر از هنرمندان استان اردبیل به سطح کشوری جشنواره فانوس راه یافتند«علی دانش» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: اولین دوره جشنواره استانی فانوس ویژه تولیدات هنری دفاع مقدس با مشارکت بسیار خوب هنرمندان استان اردبیل به پایان رسید.

دانش افزود: این جشنواره که با هدف نشر معارف و فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و ارتقاء سطح کمی و کیفی تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس چهار دوره برگزارشده است و شاهد برگزاری دوره پنجم ویژه تولیدات سال 1399 هستیم و فراخوان آن از خرداد در سطح استان اطلاع رسانی شده است.

دانش تصریح کرد: این جشنواره با موضوع دفاع مقدس، مدافعان حرم و وطن و همچنین مجاهدان مقاومت اسلامی امسال برای اولین بار هم به صورت استانی و هم بصورت ملی برگزار می‌شود و برگزیده‌های جشنواره استانی به جشنواره ملی معرفی می شوند.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌اردبیل بیان داشت: با وجود محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا در سال گذشته 106 اثر از سوی هنرمندان استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بررسی و داوری آثار، 31 اثر در بخش‌ تلویزیونی و سینمایی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی رادیویی، موسیقی و سرود و بخش آزاد به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

دانش ‌گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از همه هنرمندان شرکت کننده در بخش‌های مختلف اولین جشنواره استانی فانوس قدردانی می‌کند و در فرصت مقتضی از هنرمندانی که به مرحله کشوری راه پیدا کردند تجلیل خواهد کرد و امید است با تلاش و کوشش مضاعف هنرمندان استان و تولید آثار ارزشمند در دوره‌های بعد شاهد درخشش آنها در مراحل استانی و کشوری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار