فرمانده نیروی دریایی ارتش:

معرفت و بصیرت الهی رمز اقتدار نیروهای دریایی ارتش است

امیر دریادار ایرانی گفت: سلاح معرفت و بصیرت الهی رمز اقتدار و موفقیت نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۴۸۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ - 11October 2021

معرفت و بصیرت الهی رمز اقتدار نیروهای دریایی ارتش استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر سرتیپ دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در آئین تجلیل از خانواده‌های شهیدان در دانشگاه دریایی نوشهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را برگرفته از آرمان‌های شهدا و بصیرت مردم ناشی از هدایت و رهبری ولایت فقیه برشمرد و اظهار داشت: امروز به برکت خون شهیدان و رهبری فرزانه نظام مقدس اسلامی، ایران اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار است.

وی با اظهار اینکه هم اکنون همرزمان ما در دریای سرخ و بیخ گوش آمریکا و رژیم غاصب در حال عملیات و رزمایش هستند، افزود: دو فروند ناوشکن نیز در این عملیات‌ها همراهی و حضور دارد.

دریادار ایرانی با عنوان اینکه دشمن جرأت و جسارت تعرضی را ندارد، موفقیت و اقتدار کنونی را به برکت خون شهیدان و بصیرت دینی دانست و افزود: اولویت نظام جمهوری اسلامی قدرت است و دشمنان به این مسئله واقف هستند.

وی با اشاره به دلاوری‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس افزود: جوان غیور و شجاع نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس برابر دشمنی که دارای تمام قوا و تجهیزات بود ایستادگی کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اظهار اینکه جوانان و غیورمردان نیروی دریای از تهدیدات توپ و تانک هراسی ندارند، تجهیز به سلاح معرفت و بصیرت الهی را رمز اقتدار و موفقیت بیان کرد.

در این مراسم از خانواده‌های جمعی از شهدای ارتش و مدافعان حرم تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار