به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب خاطرات تاریخ شفاهی «حسینعلی رمضانی» در قم+ تصاویر

همزمان با هفته نیروی انتظامی، کتاب خاطرات تاریخ شفاهی «حسینعلی رمضانی گیوی» از رویداد‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی قم رونمایی شد.
کد خبر: ۴۸۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ - 12October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حسینعلی رمضانی گیوی» از ایثارگران نیروی انتظامی استان قم است که سابقه درخشانی در دوران انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس دارد.

کتاب خاطرات وی در قالب تاریخ شفاهی به تازگی به همت اداره ایثارگران نیروی انتظامی استان قم و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، گردآوری، تدوین و منتشر شد.

کتاب مزبور در آیینی به مناسبت همزمان با هفته نیروی انتظامی، با حضور سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم، حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، «احمد حاجی زاده» رییس ستاد کنگره ملی شهدای قم و حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان رونمایی شد.

در حاشیه این آیین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اهداء لوحی از تلاش‌ها و خدمات فرمانده انتظامی استان قم و کارکنان این نیرو در هفته ناجا تقدیر کرد.

رونمایی از کتاب خاطرات تاریخ شفاهی «حسینعلی رمضانی» در قم+تصاویررونمایی از کتاب خاطرات تاریخ شفاهی «حسینعلی رمضانی» در قم+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها