جانشین فرمانده کل ارتش:

ساخت موتور جت و انواع پهپاد در نیروهای مسلح/ توانایی دفاع مؤثر در برابر هر نوع تهدید را داریم

امیر دادرس با بیان اینکه نیروهای مسلح توانایی دفاع مؤثر در برابر هر نوع تهدیدی را دارند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خودباوری به وجود آمده صفر تا صد موتور‌های پیشرفته جت و پهپاد‌های پیشرفته را در داخل کشور تولید می‌کنیم.
کد خبر: ۴۸۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ - 12October 2021

ساخت موتور جت و انواع پهپادها در نیروهای مسلح/ توانایی دفاع موثر در برابر هر نوع تهدید را داریمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش در اختتامیه شانزدهمین دوره رزم مقدماتی کارکنان وظیفه نخبه کشور که صبح امروز (سه‌شنبه) در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: امروز مسئولیت خطیری بر دوش شما نخبگان و جوانان کشور وجود دارد که باید با خودسازی و ارتقای سطح آگاهی و دانش خود را برای پیشبرد اهداف بزرگ انقلاب اسلامی ایران آماده کنید.

وی ادامه داد: شما نخبگان به‌عنوان کسی که از هوش بیشتری برخوردار هستید، وظایفی بر عهده دارید و باید مسیر کمال خود را در جهت خدمت به مردم و پیشبرد اهداف جامعه اسلامی انتخاب کنید.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اهمیت درست استفاده کردن از علم و دانش گفت: تخصص بلد هستید با تعهد همراه باشد؛ چرا که این دو همچون دو بال یک پرنده انسان را به اوج کمال و پیشرفت می‌رساند.

وی با تاکید بر اهمیت برخورداری از تعهد در کنار دانش گفت: دانشمند متعهد کسی است که از علم و دانش خود استفاده می‌کند و با علم و دانش کاری می‌کند که نظام اسلامی گامی پیش برود تا چشم دشمنان از این توانمندی‌ها کور شود.

وی نبود علم همراه با تعهد را موجب خلق دستاورد‌های ضد بشری و آسیب به جامعه دانست و گفت: بمب اتم هم توسط دانشمندان تولید شد؛ اما دانشمندانی که تعهد لازم را نداشتند؛ لذا توان علمی آن‌ها در جهت اهداف استکبار جهانی و آسیب به بشریت صرف شد؛ این تعهد است که علم و عالم را به مسیر درست و درجهت ارتقاء جامعه قرار می‌دهد.

امیر دادرس با اشاره به تهدیدات پیش روی جوانان گفت: فضای مجازی یکی از ابزاری است که دشمنان با استفاده از آن به‌دنبال آسیب زدن به باور‌ها و فرهنگ ایرانی اسلامی هستند و شما نخبگان و جوانان باید خود را دربرابر این تهدیدات حفظ کرده و برای خانواده و جامعه خود در این رابطه برنامه داشته باشید.

وی افزود: نخبگان جامعه اثر بخش هستند و به‌واقع محیطی که در آن زندگی می‌کنند را شکل می‌دهند و باور‌های جامعه را تغییر می‌دهند پس شما دانشمندان و نخبگان جامعه باید برای اثربخشی مثبت در جامعه تلاش کنید.

جانشین فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به دستاورد‌های صنعت دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خودباوری به وجود آمده صفر تا صد موتور‌های پیشرفته جت و پهپاد‌های پیشرفته، موشک‌های زمین به زمین، هوا به زمین، ساحل به دریا و همه تجهیزات الکترونیک و تجهیزات راداری و مکانیزه را خودمان در داخل کشور تولید می‌کنیم و آنقدر تجهیزات دفاعی پیشرفته داریم که می‌توانیم به بهترین شکل ممکن در برابر دشمنان دفاع موثر داشته باشیم.

انتهای پیام/۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار