رئیس پلیس اطلاعات انتظامی هرمزگان خبر داد؛

ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در هفته نیروی انتظامی

«سبزواری» گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، پلیس مهاجرت، گذرنامه و اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با هدف تسهیل امور مردم از ۱۷ تا ۲۷ مهر ساعات کار را افزایش داده است.
کد خبر: ۴۸۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 13October 2021

ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در هفته نیروی انتظامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، سرهنگ «رضا سبزواری» رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی هرمزگان با اشاره به ضرورت استقرار امنیت در جامعه، اظهار داشت: پلیس باید جامعه محور درکنار مردم و برای خدمت به مردم تلاش کند. در حقیقت به گونه‌ای باید عمل شود که مردم احساس فاصله با نیروی انتظامی نکنند. اغراق نیست اگر بگوییم امنیت جامعه مرهون همراهی مردم و جانفشانی فرزندان ایران اسلامی در نیروی انتظامی و نهادهای نظامی و امنیتی است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی تقویت ارتباط با مردم را در اولویت قرار داده ‌و رمز موفقت نیز مردمی بودن این نیرو است.

سرهنگ سبزواری با اشاره به ضرورت تقویت تعامل با مردم و خدمت رسانی توام با تکریم ارباب رجوع، تصریح کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، پلیس مهاجرت،گذرنامه و اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با هدف تسهیل امور مردم از ۱۷ تا ۲۷ مهر ساعات کار را افزایش داده و از ساعت ۷ تا ۱۷ به مدت ۱۰ ساعت در روز خدمات مربوطه را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار