امام جمعه شهرستان نیشابور:

مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند

حجت‌الاسلام «یعقوبی» گفت: خدمت به مردم شیرین است چراکه دفاع از مظلوم و دفاع از حق همواره مورد تأکید دین مبین اسلام و بزرگان دین است لذا وقتی که مردم به پلیس پناه می‌آورند یعنی به نیروی انتظامی اعتماد دارند.
کد خبر: ۴۸۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴ - 12October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سیدقاسم یعقوبی» امام جمعه شهرستان نیشابور در دیدار با جمعی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت زیربنا و شالوده انجام هرگونه فعالیت اقتصادی، فرهنگی ،اجتماعی است.

وی افزود: کارکنان نیروی انتظامی افرادی متعهد هستند که برای تأمین امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند لذا پلیس در جامعه دارای ارزش است و مردم تکریم این قشر را ضروری می‌دانند.

امام جمعه شهرستان نیشابور تصریح کرد: امنیت نتیجه و برکت حضور پلیس در جامعه است. رهبر معظم انقلاب اسلامی از کارکنان ناجا با عنوان مجاهدان فی سبیل الله یاد می‌کنند که این تعبیر برای پلیس مدال افتخاری است که همه باید به آن ببالند.

یعقوبی تأکید کرد: بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا علیرغم برخورداری از امکانات مادی اما در تأمین امنیت خود دچار مشکل هستند اما در ایران اسلامی به لطف پروردگار و با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش و همدلی سایر نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی در کنار مشارکت آگاهانه مردم امنیت مطلوبی را شاهد هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیشابور در ادامه با توصیه به رعایت اخلاق اسلامی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم شیرین است چراکه دفاع از مظلوم و دفاع از حق همواره مورد تأکید دین مبین اسلام و بزرگان دین است لذا وقتی که مردم به پلیس پناه می‌آورند یعنی به نیروی انتظامی اعتماد دارند. باید این فرصت را مغتنم شمرد و آن را توشه‌ای برای آخرت محسوب کرد.

در پایان این دیدار امام جمعه شهرستان نیشابور به همراه فرماندهی انتظامی شهرستان از کشفیات اخیر پلیس آگاهی و همچنین از کلانتری ۱۴ رحمت بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار